Albert Heijn en 100 jaar Disney

Albert Heijn en 100 jaar Disney
  • Food-en-retail
  • 8 sep 2023 @ 11:07
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Disney bestaat 100 jaar en Albert Heijn deelt de feestvreugde met klanten van jong tot oud. In samenwerking met Disney heeft de supermarkt de komende weken allerlei verrassingen in huis.

Klanten van Albert Heijn worden de komende weken voor de 100e verjaardag van Disney op allerlei leuke acties getrakteerd.

Zo kunnen kinderen in het Magische Kookboek allerlei karakters verzamelen uit de Disneyhistorie, kun je met een verspakket zélf de ratatouille maken uit de gelijknamige film en kun je één van de 1001 gouden tickets vinden, waarmee allerlei prijzen worden weggegeven. Ook bij Ilse thuis komt Disney langs, zie hieronder de tv-spot.  

‘We zijn blij dat we voor dit bijzondere moment voor Disney echt iets magisch kunnen neerzetten,’ aldus Johan van der Zanden, directeur marketing & communicatie bij Albert Heijn. ‘Wie is er niet opgegroeid met Disney en met Albert Heijn? De verbindende kracht van eten maakt van deze verjaardag iets moois voor onze klanten en ik vind het ontzettend bijzonder dat we als Albert Heijn dit feest samen met Disney kunnen vieren.’   

Tijdens de campagne kunnen klanten Het Magische Kookboek kopen en krijgen klanten per €10,- boodschappen vier stickers voor het Magische Kookboek om Disneykarakters mee te sparen. Albert Heijn en Disney werken al jarenlang samen: de eerste Disneyweken vonden plaats in 2003. De huidige campagne loopt van maandag 11 september tot vrijdag 1 oktober. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken