GTST Magazine gelanceerd

  • Media
  • 10 jul 2017 @ 00:08
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • ContentPrintTijdschriften

GTST Magazine is nu eindelijk een feit. Met een perspresentatie en een feestje in NH Collection Amsterdam Doelen is het eerste nummer van het tijdschrift overhandigd aan de cast van RTL-soap 'Goede Tijden, Slechte Tijden' en de Nederlandse pers. Sinds vrijdag ligt het nummer in de winkel.

Het nieuwe magazine wordt in een serie van vier uitgaven speciaal gemaakt zodat de GTST-kijkers tijdens de zomerstop hun favoriete serie niet hoeven te missen. Acteur Everon Jackson Hooi en F&L Publishing Group staan aan de basis van het nieuwe en unieke magazine.

In het eerste nummer van het GTST Magazine lees je alles over the making off de zomer-cliffhanger, reist Guido samen met twee vrienden naar Parijs om daar een jazznummer op te nemen en halen Tanja Jess en Ferri Somogyi in de mooiste suite van het NH Collection Amsterdam Doelen herinneringen op uit de tijd dat zij samen in “Goede Tijden, Slechte Tijden” speelden. Dergelijke dubbelinterviews tussen de huidige sterren en oud-acteurs staan ook in de drie volgende nummers, net als enkele unieke reportages en interviews. In elk nummer nemen acteurs de lezer een dagje mee. Helemaal uniek is het vierdelige feuilleton dat een heel nieuwe verhaallijn vertelt en een geheim van Anton exclusief blootlegt. 

Samenwerking tussen drie partijen

Het GTST Magazine is een samenwerking tussen uitgever F&L Publishing Group, RTL en EndemolShine. Uitgever Wien Feitz: "Het is een prachtige samenwerking tussen drie bedrijven met een totaal verschillende cultuur, maar met één gemeenschappelijk doel: het maken van een zo mooi en interessant mogelijk magazine voor de kijkers en fans van “Goede Tijden, Slechte Tijden”. De manier waarop de hele cast betrokken is geweest bij de totstandkoming van de vier magazines is écht uniek.”

Hoofdredacteur Arjan Kropman: 'Het was ontzettend leuk, en bij tijden best pittig, om samen met de cast en de makers van “Goede Tijden, Slechte Tijden” vier magazines te maken. Ik heb heel veel van de acteurs persoonlijk leren kennen en ik ben me steeds meer gaan verwonderen over hun inzet en talenten. Het is absoluut geen marketingstunt om hen tot de makers van het magazine te bombarderen. Het is precies zoals het gegaan is. De hoge eisen die deze mensen aan hun werk stellen, vormen de basis voor de kwaliteit van de vier magazines. Dat, en het feit dat vanuit alle afdelingen en redacties van F&L Publishing Group mensen hebben meegewerkt aan deze producties is iets waarop ik heel trots ben.'

Hoofdredacteur Everon Jackson Hooi: 'Het was soms een hels karwei en van het maken van de vier covers heb ik nachten wakker gelegen, maar ik ben heel trots op wat we samen met de mensen van F&L Publishing Group gemaakt hebben.'

Nummer 2,3 en 4 liggen op vrijdag 21 juli, 4 augustus en 18 augustus in de winkel en kosten per nummer €3,95. Tot en met 17 juli kunnen kijkers een abonnement afsluiten om nummer 2,3 en 4 automatisch thuis te ontvangen. Het GTST Magazine is een verzamelitem. De covers van de vier magazines tezamen vormen een complete foto van de hele cast.

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken