Nieuwe merkcampagne Trouw live

Nieuwe merkcampagne Trouw live
  • Media
  • 20 nov 2024 @ 08:30
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • StrategieBrandingMediastrategie

De nieuwe merkcampagne van Trouw is gelanceerd en te zien en te horen op verschillende mediakanalen zoals radio, tv, social en print. In deze campagne geeft Trouw volgens de bedenkers echte mensen een stem.

Deze stemmen staan elk voor een overtuiging die hen drijft: Trouw is er voor mensen met idealen. In de campagne presenteert Trouw zich door middel van drie korte video's met daarin hoofdrollen voor klimaatjournalist Maarten van Gestel, chef Religie en Filosofie Marije van Beek en Trouw-columnist Abdelkader Benali. Zij geven door hun verhalen de kijker houvast bij belangrijke (levens)vraagstukken.

Daarbij onderstreept deze campagne nog eens extra dat Trouw lezers helpt om met verdiepende kwaliteitsjournalistiek, een optimistische grondtoon en oog voor de immateriële wereld de complexe wereld beter te begrijpen. 

'We houden van vooruitgang, maar zetten bij elke stap naar voren eerst een stap naar achter om het hele plaatje te bekijken. De wereld is niet zwart-wit en Trouw heeft de waarheid niet in pacht, ook al streven wij ernaar zo objectief mogelijk ons werk te doen. Daarom bieden we ruimte aan verschillende perspectieven en invalshoeken', zegt Karel Smouter, hoofdredacteur van Trouw.

De campagne loopt tot 8 december 2024. Bekijk hier de campagnepagina en de video's.
(PvWK | beeld: Trouw)

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken