SZW geeft duidelijkheid over pensioen
- Bureaus
- 28 nov 2024 @ 14:39
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 28 nov 2024 @ 14:39
- Sjaak Hoogkamer
Het ministerie van SZW en Roorda reclamebureau - met haar vaste strategische partner Tabula Rasa - lanceren een volgende fase in de campagne voor het nieuwe pensioenstelsel.
Die stap bestaat uit de nieuwe website pensioenduidelijkheid.nl Waar de doelgroepen in de eerste campagne geïnformeerd werden over het nieuwe pensioenstelsel en het waarom, geven het ministerie en Roorda nu antwoord op de meest gestelde vragen en gaat de campagne ook in op de misvattingen die mensen hebben.
Jurgen Dhollander, senior communicatieadviseur ministerie van SZW: ‘We weten dat mensen vragen hebben over de nieuwe regels voor pensioen en dat er ook misvattingen over zijn. Daarom willen we, samen met de sociale partners en de pensioenuitvoerders, de kennis over die nieuwe regels vergroten en een aantal van die misvattingen wegnemen. We richten ons op jongeren, werkenden, mensen die tegen hun pensioen aanzitten en wie al met pensioen is, met voor elk segment een aangepaste boodschap die aansluit bij hun kennisniveau. Want die willen allemaal weten wat er voor hen verandert.’
Joeri Jansen, creatief directeur Roorda: ‘Voor de meeste mensen is het nieuwe pensioenstelsel nog een ver-van-mijn-bedshow. Men gaat niet snel actief uit zichzelf op zoek naar de antwoorden op sluimerende vragen over haar/zijn pensioen. Daarom laten we in deze campagne de antwoorden op die vragen uit onverwachte hoek komen. Zo creëren we meer aandacht voor, en bekendheid met het onderwerp en het platform pensioenduidelijkheid.nl.’
Credits
Ministerie van SZW: Jurgen Dhollander, Stefan Wink
Bureau: Roorda Reclamebureau en Tabula Rasa
Creatie: Joeri Jansen, Tom Zwart, Anne van Andel, JP Nieuwerkerk
Designer: Jorn Slotboom
Strategie: Floor Busch, Ibi Baggerman
Account: Tessel van der Zwet, Hans Bauman
Agency producer: Marcel Ossendrijver
Regie: Sjors Baarveld (KXRXT)
Executive producer: Allen Grygierczyk (KXRXT)
Producer: Bas van den Elzen
DOP: Ruben van Weelden
First AD: Pieter Veenhof
Art Director: Aline Hogenberg
Gaffer: Daan de Boer
Styling: Anouk Oceane
Set sound: Justin Bekker
Focus puller: Joey Jansen
Visagie: Rasha Saafan
Offline edit: Johannes de Jong (Cadans)
Grading: Roman Strijbos (Het Kleurlokaal)
Compositing: Saba Nayagam & Ruben Brouns (The Compound)
Setfotografie: Willem de Kam
Soundmix en muziekproductie: Casper Molin (Posta)
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tumult rond nieuwe Jaguar-campagne
- Better Places lanceert online campagne voor duurzaam reizen
- Eindejaarscampagne Nationale Postcode Loterij: zingende...
- Women Inc. lanceert vervolgcampagne op Bloed, Zweet en Tranen
- Bewustwordingscampagne moet begrip kweken voor post-covid
- Sport for Good Team Challenge voor meer employee engagement
Laatste Nieuws
- SZW geeft duidelijkheid over pensioen28-11-2024
- [mediabazen] MAGNA GLOBAL: Aschwin... 26-11-2024
- Tumult rond nieuwe Jaguar-campagne25-11-2024
- Eindejaarscampagne Nationale... 22-11-2024
- Sport for Good Team Challenge voor... 22-11-2024
- Women Inc. lanceert vervolgcampagne... 20-11-2024