Trust nieuwe official partner KPN eDivisie

Trust nieuwe official partner KPN eDivisie
  • Sponsoring
  • 7 nov 2024 @ 11:18
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Trust is de nieuwe Official Partner van de KPN eDivisie, de professionele EA Sports FC-competitie. Als officiële partner is Trust op verschillende manieren zichtbaar tijdens het achtste seizoen van de KPN eDivisie, dat op 5 november gestart is.

Het partnership met Trust is te zien in de volledig door Trust ingerichte Trust Training Room. De kamer is voorzien van gamestoelen, headsets en andere producten van Trust zodat de gamers die de achttien deelnemende eredivisieclubs vertegenwoordigen zich comfortabel en optimaal kunnen voorbereiden op hun wedstrijden. Daarnaast worden alle wedstrijden in de KPN eDivisie gespeeld vanuit gamestoelen van Trust en ontvangt de kijker wekelijks een Trust Training Tip van één van de professionele EA Sports FC 25-spelers uit de KPN eDivisie.

 ‘Bouwen aan duurzame partnerships is een belangrijke kernwaarde binnen de Eredivisie. Achter de schermen zijn we de afgelopen jaren op verschillende manieren samen met Trust gaan bouwen aan een samenwerking die voor beide partijen het gewenste effect heeft. Dit heeft uiteindelijk geresulteerd in een Official Partnership’, aldus Jos van Helvoirt, Content Manager (e)Sports bij de Eredivisie C.V.

‘Bij Trust zijn we enorm trots op onze samenwerking met de KPN eDivisie voor het komende seizoen. De eDivisie biedt ons een geweldig platform om onze passie voor gaming en innovatie te delen met een jong, gepassioneerd publiek. Door samen te werken met de beste EA Sports FC-gamers van Nederland kunnen we onze toewijding aan kwalitatieve, toegankelijke en betaalbare gaming-gear verder versterken. We kijken ernaar uit om de spelers te ondersteunen in hun prestaties en een actieve bijdrage te leveren aan een meeslepende ervaring voor iedereen’, aldus Naomi de Kreek-de Jonge, Marketing Manager Benelux en Polen bij Trust International B.V. 

 Foto: Jos van Helvoirt (Eredivisie CV) en Naomi de Kreek-de Jonge. 

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken