Publieke omroep brengt alle radiozenders samen in NPO Luister

Publieke omroep brengt alle radiozenders samen in NPO Luister
  • Media
  • 21 nov 2024 @ 15:05
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

De publieke omroep brengt in 2025 alle radiozenders samen in de NPO Luister-app en website. Hiermee verdwijnen op termijn de huidige zenderapps en kunnen luisteraars alle radiozenders en podcasts van de publieke omroep op één plek vinden.

‘Het is een lang gekoesterde wens die eindelijk in vervulling gaat: alle radiozenders en podcasts van de publieke omroep op één plek voor iedereen! Met de integratie van onze radiozenders in NPO Luister maken we het voor ons publiek makkelijker dan ooit om onze zenders te vinden, te beluisteren en contact te hebben met de makers’, zei Jurre Bosman, directeur NPO Audio, óp 21 november tijdens de Presentatie Audio van de publieke omroep.

NPO Luister kondigde verder aan dat elf gerenommeerde podcastmakers zich verbinden aan het platform. Podcastmakers Babs Assink & Lammert de Bruin (AvroTros), Bram Ieven & Aafke Romeijn (KRO-NCRV), Frans Pollux (Human), Maarten Dallinga (BNNVara), Marcel van Roosmalen & Roel Gootzen (BNNVara), Robin de Wever (Omroep Max), Sara de Monchy (NTR) en Simon Heijmans (NTR) gaan een meerjarige samenwerking met NPO Luister aan. De makers krijgen binnen het on demand platform hun eigen podcastfeed.

Foto: Presentatie NPO Audio 2024 ©NPO Bullet-Ray.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken