Hema steunt War Child met “limited edition” pyjama’s
- Sponsoring
- 7 nov 2024 @ 15:00
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 7 nov 2024 @ 15:00
- Michiel van Zaane
Voor het vierde jaar op rij werkt Hema samen met War Child om geld in te zamelen voor kinderen die opgroeien in oorlogsgebieden. De winkelketen verkoopt een “limited edition” pyjama, die zowel online als in de fysieke winkels beschikbaar is.
Een kwart van de opbrengst wordt gedoneerd aan War Child, dat zich inzet voor kinderen die opgroeien in oorlogsgebieden en psychosociale ondersteuning biedt. De pyjama's zijn vanaf 4 november verkrijgbaar in fysieke winkels en online. De pyjama’s zijn, zolang de voorraad strekt, beschikbaar in warm wit en groene kleurstelling, met een stijlvol geruit motief. Er is een pyjama voor het hele gezin, inclusief de hond. De actie loopt tot het einde van het jaar.
Op de foto in een War Child pyjama
Om de verkoop extra kracht bij te zetten, organiseert Hema op 19 november een fotoactie in het filiaal Rotterdam Centrum. Van 14:30 tot 18:30 uur zal topfotograaf William Rutten families in hun nieuwe pyjama's vastleggen in een sfeervolle wintersetting. Deze foto's worden direct ontwikkeld.
‘Het is hartverscheurend om te zien dat zoveel kinderen dagelijks afschuwelijke situaties in oorlogsgebieden ervaren. Natuurlijk weten we dat we die oorlogen niet kunnen stoppen. Maar het is voor ons wel belangrijk om deze kinderen te helpen bij het verwerken van hun traumatische ervaringen en het bieden van een nieuwe start. We willen ze de kans geven om weer te dromen en gewoon kind te zijn. Met deze actie willen we een bijdrage leveren aan War Child’s missie’, zegt Wilma Veldman, Chief Product Officer (CPO) bij Hema.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Heineken tot tenminste 2030 Official Partner Feyenoord
- Hisense officiële partner FIFA Club World Cup 2025
- Team Gullit verlengt samenwerking met Philips OneBlade
- Trust nieuwe official partner KPN eDivisie
- Hema steunt War Child met “limited edition” pyjama’s
- Nationaal Jenevermuseum Schiedam focust op drank en...
Laatste Nieuws
- Hema steunt War Child met “limited... 07-11-2024
- Trust nieuwe official partner KPN... 07-11-2024
- Team Gullit verlengt samenwerking... 05-11-2024
- Hisense officiële partner FIFA Club... 31-10-2024
- Heineken tot tenminste 2030 Official... 29-10-2024
- Derde seizoen podcast Football is... 24-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing