Biografie Arwen Obermeyer, directeur bij Jelba, is een creativitief-commercieel met een energieke nieuwsgierigheid naar het “waarom” der dingen. Dit leverde in haar vanaf eerste baan als verkoper groei resultaten op bij haar klanten. Zij werd niet voor niets op haar 23e commercieel eindverantwoordelijk voor een BtoB uitgave binnen de IT branche en maakte daarna carrière binnen mediabedrijven met altijd als kern: creatieve oplossingen bedenken voor BtoB bedrijven om te groeien met behulp van Sales, Marketing en Technologie.
Als Manager Marketing Communicatie verantwoordelijk voor de 100 merken en campagnes van VNU begreep zij hoe essentieel een bewuste merkstrategie is voor alles wat je doet als bedrijf. Als je niet weet wie je bent en waar je voor staat als bedrijf, begrijpt je omgeving dat ook niet. Haar missie is het vinden van de essentie van het bedrijf, het (onontdekte) talent en de aanwijzingen om te groeien. Om vervolgens die essentie te kunnen vertalen in concrete doelen en acties met als gevolg; GROEI. Want dat is uiteindelijk waar het om gaat als je een onderneming hebt.