Arwen Obermeyer

Arwen Obermeyer
Werkt bij: Jelba
Functie: directeur, partner

Biografie Arwen Obermeyer, directeur bij Jelba, is een creativitief-commercieel met een energieke nieuwsgierigheid naar het “waarom” der dingen. Dit leverde in haar vanaf eerste baan als verkoper groei resultaten op bij haar klanten. Zij werd niet voor niets op haar 23e commercieel eindverantwoordelijk voor een BtoB uitgave binnen de IT branche en maakte daarna carrière binnen mediabedrijven met altijd als kern: creatieve oplossingen bedenken voor BtoB bedrijven om te groeien met behulp van Sales, Marketing en Technologie.

Als Manager Marketing Communicatie verantwoordelijk voor de 100 merken en campagnes van VNU begreep zij hoe essentieel een bewuste merkstrategie is voor alles wat je doet als bedrijf. Als je niet weet wie je bent en waar je voor staat als bedrijf, begrijpt je omgeving dat ook niet. Haar missie is het vinden van de essentie van het bedrijf, het (onontdekte) talent en de aanwijzingen om te groeien. Om vervolgens die essentie te kunnen vertalen in concrete doelen en acties met als gevolg; GROEI. Want dat is uiteindelijk waar het om gaat als je een onderneming hebt.

Recente artikelen van Arwen Obermeyer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken