Vogelbescherming Nederland kiest voor Gardeners
- Bureaus
- 28 jul 2021 @ 17:23
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 28 jul 2021 @ 17:23
- Sjaak Hoogkamer
Vogelbescherming Nederland gaat na een pitch met vier bureaus de komende drie jaar met bureau Gardeners aan de slag.
Vogelbescherming Nederland schreef samen met Het Groninger Landschap, It Fryske Gea, Landschap Noord-Holland, Natuurmonumenten, Rijksuniversiteit Groningen, Staatsbosbeheer, The Fieldwork Company en Waddenvereniging een pitch uit voor een bewustwordingscampagne onder bewoners en bezoekers in het Waddengebied gericht op rust voor vogels.
De negen organisaties slaan de handen ineen voor het herstel van gezonde vogelpopulaties in het Waddengebied met het zogenoemde ‘meerjarige samenwerkingsprogramma Wij&Wadvogels.’
De bewustwordingscampagne wordt eilanden-breed ingezet.
‘We kijken ernaar uit om een mooie samenwerking aan te gaan met Gardeners. Het creatieve concept ziet er veelbelovend uit. We hebben er alle vertrouwen in dat zij alle ingrediënten in huis hebben om samen met ons een brede bewustwording op gang te brengen bij bewoners en bezoekers in het Waddengebied. Wanneer we allemaal wat meer rekening houden met de rust die vogels nodig hebben, valt er des te meer te genieten, ‘ aldus Mirjam Wagteveld, strategisch communicatieadviseur bij Vogelbescherming Nederland.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Hotel AZC als toonbeeld van echte opvang
- Esprix: Menheere nieuwe eindjuryvoorzitter en Van de Ridder in...
- Dentsu Creative geeft Alexa Nederlandse nuance en humor
- Kerstcampagne Montblanc over de kracht van verbeelding
- Likeability-onderzoek Dentsu naar retail-kerstcommercials
- Kerst 2024: Deutsche Telekom, omdat ie zo mooi is
Laatste Nieuws
- Stunt: tien jaar gratis wonen in... 18-12-2024
- LinkedIn als groeiplatform voor... 18-12-2024
- Nieuwe merkcampagne KWF met focus op... 17-12-2024
- [mediabazen] UM: Justus Wever17-12-2024
- Likeability-onderzoek Dentsu naar... 16-12-2024
- Hotel AZC als toonbeeld van echte... 13-12-2024