SEG kondigt Lennart Bril aan als nieuwe Head Of Commerce
- Bureaus
- 27 jan 2022 @ 15:26
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - Nieuwkomers
- 27 jan 2022 @ 15:26
- Ryan Baij
Lennart Bril bekleedt vanaf 1 februari de functie van Head of Commerce bij talent managementbureau Sports Entertainment Group (SEG). In zijn nieuwe rol is Bril onder meer verantwoordelijk voor de commerciële activiteiten binnen het bedrijf.
Bril is een bekende naam in de wereld van sportmarketing. In 2015 ging hij aan de slag als commercieel manager bij House of Sports, waarna hij in 2019 aan het hoofd kwam te staan van zusteronderneming Influencers of Sports. Vanuit deze rol was Bril onder meer verantwoordelijk voor de Olympische campagne van Samsung, haar marketingbureau Cheil en BMX’ers Niek Kimmann en Judy Baauw, en ontwikkelde hij sportcampagnes voor merken als Alpro, HelloFresh, Hansaplast en Sportlife.
Met de aanstelling van Bril als nieuwe Head of Commerce maakt SEG opnieuw stappen in de verdere ontwikkeling en professionalisering van de sport- en entertainmentindustrie. Samen met Bril gaat het bedrijf bouwen aan nieuwe, duurzame commerciële proposities voor het klantportfolio, om talenten niet alleen sportief maar ook op commercieel vlak te ondersteunen in het verwezenlijken van hun doelen en dromen.
Lennart Bril: ‘Mijn passie ligt bij het koppelen van de juiste mensen om impactvolle maar vooral creatieve campagnes te realiseren, waarbij ik altijd het belang van het merk én het talent in ogenschouw neem. Ik ben erg blij om mij bij SEG aan te sluiten en samen met het team te gaan bouwen aan commerciële proposities in de sport- en entertainmentwereld. Het uitgebreide portfolio van SEG biedt vele mogelijkheden om nieuwe concepten te ontwikkelen en ik kijk ernaar uit om deze samen met hen te gaan realiseren.’
Rachel Gómez Y Maseland, CEO van SEG: ’Wij zijn blij dat wij met de komst van Lennart kunnen inspelen om onze talenten op een nog hoger niveau kunnen gaan ondersteunen. Met een scherpe, commerciële focus gaan wij, samen met Lennart, werken aan het creëren van owned campagnes, proposities en commerciële initiatieven. Binnen deze doelstelling gaan we duurzaam te werk en focussen we ons op de digitale marketingkanalen die momenteel het meest gebruikt worden.’
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Hornbach trapt tuinseizoen af met... 14-03-2025
- Belastingdienst lanceert 'Aangifte... 13-03-2025
- Ronald McDonald Kinderfonds... 13-03-2025
- Warc's Creative 100: Heineken stijgt... 12-03-2025
- Chocolate eerste bureau met true... 12-03-2025
- Serviceplan Group bekroond tot... 11-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center