Delta vindt in N=5 nieuwe bureaupartner

Delta vindt in N=5 nieuwe bureaupartner
  • Bureaus
  • 19 jul 2024 @ 10:45
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • BrandingMarketingcommunicatie

Glasvezelprovider Delta heeft gekozen voor N=5 als nieuwe lead agency voor branding en campagnes. Sinds 2021 voert Delta campagne om de merkbekendheid te vergroten en zijn positie als glasvezelexpert op te bouwen in Nederland.

Met een zorgvuldig pitchproces gingen de marketingteams van b2c en b2b samen op zoek naar een nieuwe bureaupartner onder begeleiding van creative consultant Peter van Leeuwen van Leone BV.

Mariska van der Hulst, manager Brand & Corporate Communication, licht toe dat Delta op zoek was naar een lead agency die het merk naar een volgende fase kan brengen. 'Wij hebben de afgelopen jaren een sterke positie opgebouwd als glasvezelexpert en onze naamsbekendheid is fors gegroeid dankzij onze campagne- en mediastrategie. We bereiden ons nu voor op een volgende fase waarin we onze positie in Nederland verder gaan versterken. Dat betekent niet dat we het helemaal anders gaan doen, maar doorbouwen op het fundament dat we in de afgelopen jaren hebben gelegd. We hebben er het volste vertrouwen in dat we met N=5 samen ons merk een stap verder kunnen brengen.'

Het eerste werk met N=5 zal vanaf begin 2025 zichtbaar zijn. Op de foto hierboven is het team van N=5 te zien, dat afgelopen week werd verrast door het Delta team met taart en champagne naar aanleiding van de pitch-winst, vanuit de Delta-bus.
(PvWK)

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken