Vernieuwde Kruidvat app zet in op gamification

Vernieuwde Kruidvat app zet in op gamification
  • Online
  • 19 sep 2024 @ 08:31
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

De Kruidvat app is vernieuwd. De lancering van de app op 23 september 2024 gaat vergezeld van een multimediale campagne waarbij veel prijzen te winnen zijn.

Gamification speelt een belangrijke rol in de vernieuwde Kruidvat app. Door spelelementen toe te voegen wordt het winkelen leuker. Om de lancering van de vernieuwde app te vieren, start maandag 23 september een grote multimediale campagne die zichtbaar zal zijn op tv, radio, online en via influencers. Hiermee wordt heel Nederland en België bereikt. Tijdens deze campagne introduceert Kruidvat het spel ‘Schud & Win’. Klanten maken gedurende vier weken kans kans op meer dan 100.000 prijzen door in te loggen op de app en mee te doen aan het spel. Vier weken lang worden op ‘Verrassende Vrijdag’ hoofdprijzen weggegeven, zoals een e-bike, bakfiets, verblijf in Europarcs en kaarten voor de Grand Prix van Oostenrijk 2025. 

Interactieve winkelervaring en klantbetrokkenheid
‘Met deze campagne willen we onze vernieuwde app op een aantrekkelijke en interactieve manier onder de aandacht brengen,’ zegt Brenda Smith, Director Marketing & Customer Experience bij Kruidvat. ‘De app is een belangrijk contactpunt in de klantreis en verbindt onze online en offline ervaringen. Door spelelementen zoals ‘Schud & Win’ creëren we bovendien meer betrokkenheid.’

Gemak
De vernieuwde Kruidvat app biedt meer gemak, voordeel voor iedereen en advies voor gezondheidsvragen Alle acties staan op één plek, je kunt notificaties aanzetten voor de nieuwe folder en er kan gebruik worden gemaakt van een boodschappenlijstje. Voor de Kruidvat Clubleden biedt de vernieuwde app extra voordelen. Leden ontvangen gepersonaliseerde aanbiedingen die aansluiten bij hun koopgedrag en voorkeuren, tevens vinden zij eenvoudig acties op producten die zij eerder gekocht hebben. Alle voordelen van de Kruidvat Club staan in de app overzichtelijk op één plek.

Credits:
Opdrachtgever: Kruidvat
Design & Development APP: Ice Mobile
Concept & Reclamebureau: DDB Amsterdam & DDB Retail
Media: EssenceMediacom
Influencer Marketing: We are First

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken