Xenos kiest Jump Retail

Xenos kiest Jump Retail
  • Bureaus
  • 30 aug 2024 @ 10:30
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • ConceptenNieuwe klantMarketingcommunicatie

Winkelketen Xenos heeft Jump Retail gekozen voor haar strategische en creatieve koers voor de komende jaren. Na een succesvolle periode zocht de retailer een nieuw bureau voor een aanscherping op de strategie en de ontwikkeling van een nieuw creatief concept.

Het gaat hierbij volgens het bureau niet om een 'revolutie', maar om het kapitaliseren op het succes en de fanbase die Xenos heeft. 

Bij de ontwikkeling maakte Jump gebruik van de strategische resources van moederbureau TBWA\. Ernst-Jan Smids, oprichter Jump Retail, is heel blij met deze ‘win’: ‘Vorig jaar heeft Jump zijn koers aangescherpt om een sterk strategisch en creatief bureau te zijn voor retailers en merken die zich in retail bewegen. Als creatieve directie werden Christian Peeters en Geert van Leeuwen hiervoor aangetrokken. Het winnen van deze pitch is een bevestiging dat we goed bezig zijn.'

Jump Retail zal volgens Smids ook samenwerken met bureau The Line, dat al jaren voor Xenos werkt.
(PvWK | beeld: Wiki Commons)

Nieuwe creatief Xenos team: Christian Peeters en Geert van Leeuwen

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken