Heineken en Koninklijke Jaarbeurs verlengen samenwerking

Heineken en Koninklijke Jaarbeurs verlengen samenwerking
  • Sponsoring
  • 11 sep 2024 @ 07:36
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Heineken Nederland en Koninklijke Jaarbeurs verlengen en versterken hun samenwerking. Het contract, dat sinds 2019 loopt, wordt met vijf jaar verlengd.

Sinds 2019 werken Heineken Nederland en Jaarbeurs nauw samen met als doel mensen samen te brengen. Dit uit zich de komende jaren niet alleen in een samenwerking tijdens beurzen en evenementen, maar ook in activiteiten zoals een Heineken Afterwork borrel en de samenwerking op de indoor padelbaan bij Jaarbeurs. Els Dijkhuizen, marketingdirecteur Heineken Nederland: “Wij zijn ontzettend trots dat we de jarenlange samenwerking tussen Jaarbeurs en Heineken Nederland verlengen en uitbreiden. Een samenwerking met een gouden randje want we streven hetzelfde na; ontmoeten, verbinden, samen proosten en successen vieren zijn ons op het lijf geschreven. We kijken er dan ook naar uit om samen in Jaarbeurs unieke momenten te beleven met een goed glas Heineken bier in de hand.’

2,3 miljoen bezoekers
De twee partijen zetten de komende jaren in op maximale beleving voor de 2,3 miljoen bezoekers die Jaarbeurs jaarlijks ontvangt. Herman Mantel, chief commercial officer Koninklijke Jaarbeurs, is verheugd met de verstevigde samenwerking en de meerjarige verlenging hiervan: ‘Heineken Nederland is een betrokken en betrouwbare partij. Of het nu gaat om grote beurzen, geweldige concerten of unieke zakelijke events, wij zorgen er samen voor dat elke ontmoeting net dat beetje extra krijgt. De komende jaren zet Heineken Nederland nog steviger in op verantwoord alcoholgebruik op evenementen, onder meer door de promotie en de beschikbaarheid van verschillende alcoholvrije bieren, waaronder Heineken 0.0 bier. Bij Jaarbeurs omarmen we dit volop. Ik kijk ernaar uit om onze bezoekers de maximale beleving te bieden en proost op de gouden samenwerking met Heineken.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken