Millford designt Limited Edition Packs voor Japan Tobacco
![Millford designt Limited Edition Packs voor Japan Tobacco](/design/nieuws/2014/01/limited-edition-packs-voor-japan-tobacco/JT3-header.jpg)
- Design
- 14 jan 2014 @ 08:05
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Packaging design
- 14 jan 2014 @ 08:05
- Redactie Design
Om een nieuwe doelgroep aan te spreken, wilde Japan Tobacco een serie Limited Edition Packs introduceren met een urban uitstraling. Millford bedacht het thema ‘Heartbeat of the City’.
Millford ontwikkelde een visuele ‘heartbeat’ gemaakt van objecten uit het leven van alledag. Op het tweede oog is ook de skyline van de stad herkenbaar. Omdat de uitstraling ook associaties met de beat van de muziek heeft, zijn de pakjes geïntroduceerd op een rock-festival in Japan. Het pakje heeft verder een innovatieve manier van openen en sluiten.
Doelstelling was een internationale uitstraling, maar het sigarettenmerk wordt alleen in Japan verkocht.
Japan Tobacco koos Millford als zijn Europese designbureau.
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Amsterdam Fashion Week en Nespresso... 26-06-2024
- Protest sportswear: kunst en sport14-06-2024
MarketingTribune Events
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing