Rupert Parker Brady

Rupert Parker Brady
Werkt bij: Retaildenkers
Functie: directeur

Biografie Rupert Parker Brady (1967) is expert op het gebied van media, retail en communicatie. Een van zijn grote passies is klantgericht ondernemen. Als directeur en mede-eigenaar van Retaildenkers, mediafonds voor klantgericht ondernemen, is hij auteur en uitgever van boeken over dit onderwerp. Zo zijn er sinds 2011 drie boeken verschenen in een reeks over de klantgerichte visies van succesvolle ondernemers, waaronder de bestseller 'Mijn naam is Karel van Eerd en ik bewijs dat het wèl kan'.

Onder het label Retaildenkers worden ook events en workshops georganiseerd, waaronder Klantgericht Retailen i.s.m. Retailactueel.

Rupert is ook hoofdredacteur van Retail Visie, een mediaplatform over steden. Daarnaast is hij adviseur en jurylid van de verkiezing Beste Binnenstad van Nederland en van de NIMA Awards.

Rupert was van 2000 tot 2004 hoofdredacteur van de vakbladen NieuwsTribune en MarketingTribune. Hij was in 1997 founding editor van RetailTribune, het eerste sectorbrede vakblad over retailmarketing. In 1999 was hij initiatiefnemer van de persoonlijkheidsprijs Retailer van Jaar, in 2007 omgedoopt tot Elsevier Retail Personality. Vanaf 2004 tot 2012 was hij congresvoorzitter van de Elsevier Retail Summit.

Twitter: @retaildenkers
Facebook

Recente artikelen van Rupert Parker Brady

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken