Spotlight: adverteren binnen Track & Trace

- Online
- 19 mrt 2025 @ 11:24
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 19 mrt 2025 @ 11:24
- Kel Koenen
GLS Netherlands introduceert Spotlight, een advertentieplatform waarmee bedrijven kunnen adverteren op de Track & Trace-pagina van de pakketdienst. Met dit platform krijgen adverteerders toegang tot tienduizenden dagelijkse bezoekers, die hun pakketstatus meerdere keren per dag controleren.
Volgens Wouter Baas, Director IT bij GLS, is Spotlight een innovatieve toevoeging aan de dienstverlening van het bedrijf. ‘Met Spotlight bieden we adverteerders een unieke kans om hun boodschap op een zeer waardevolle online locatie te presenteren. Dit digitale vastgoed bleef tot nu toe grotendeels onbenut, en wij zetten hiermee een stap vooruit in onze branche.’
GLS-info.nl, de Track & Trace-omgeving van GLS Netherlands, trekt dagelijks een breed publiek en dat leidt tot click-through rates tot zeven procent. Bij de ontwikkeling van Spotlight heeft GLS bewust niet gekozen voor traditionele banners, maar voor een full-screen lay-out die de gebruikerservaring niet verstoort. Eerder werd het platform succesvol in Duitsland gelanceerd en adverteerders kunnen hun campagnes richten op ontvangers in Nederland, Duitsland of beide landen. De advertenties worden zowel op mobiele apparaten als desktops weergegeven.
Beveiligingsbedrijf Verisure is een van de eerste partijen die Spotlight inzet. De samenwerking met GLS stelt ons in staat om ontvangers op een relevant moment te benaderen’, zegt Vincent Linssen, Partnership Lead bij Verisure. ‘Onze slimme deurbellen maken communicatie met bezorgers eenvoudiger, waardoor de GLS-doelgroep perfect bij ons aansluit.’
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Bastian Verhulst - opperhoofd TikTok... 19-03-2025
- Spotlight: adverteren binnen Track &... 19-03-2025
- Vluchtelingenwerk Nederland en KLM... 14-03-2025
- Think Yellow is Google Premier... 12-03-2025
- Inschrijving geopend voor EMAS... 04-03-2025
- YouTube wil welzijn van tieners... 03-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center