Marie-Stella-Maris steunt Wereld Waterdag met recorddonatie

Marie-Stella-Maris steunt Wereld Waterdag met recorddonatie
  • Sponsoring
  • 21 mrt 2025 @ 10:30
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • Geen tag

Op 22 maart 2025 vraagt de Verenigde Naties wereldwijd aandacht voor het belang van schoon drinkwater. Nog steeds heeft 1 op de 4 mensen geen toegang tot deze essentiële levensbehoefte. Marie-Stella-Maris doneert dit jaar een recordbedrag van €541.572 aan schoon drinkwaterprojecten.

Ter gelegenheid van Wereld Waterdag verdubbelt het merk bovendien een week lang haar vaste afdracht uit de verkoop van ieder product. Wereld Waterdag sluit perfect aan bij de sociale missie van het B Corp-gecertificeerde merk Marie-Stella-Maris: ‘Schoon water voor iedereen’. Het merk grijpt deze dag aan om extra bewustwording te creëren rondom de wereldwijde waterproblematiek en zijn impact te vergroten

Een week lang verdubbelde impact
Marie-Stella-Maris richt zich op hoogwaardige natuurlijke en duurzame verzorgingsproducten. Het merk is toegewijd aan het creëren van producten die niet alleen goed zijn voor jouw huid en haar, maar ook voor de planeet.
Marie-Stella-Maris draagt structureel 2,5% van haar omzet af aan duurzame waterprojecten. In de week van 20 tot en met 27 maart verdubbelt het merk dit percentage naar 5%. Dit betekent dat bij elke aankoop van haar luxe verzorgingsproducten en huisparfums automatisch een grotere bijdrage wordt geleverd aan schoon drinkwater. Met deze extra bijdrage wil het merk niet alleen de aandacht vestigen op de wereldwijde waterproblematiek, maar ook haar klanten aanmoedigen om samen meer impact te maken en bij te dragen aan de oplossing van dit wereldwijde probleem.


Product van Marie-Stella-Maris

Hulp voor 27.000 mensen wereldwijd
Op Wereld Waterdag maakt Marie-Stella-Maris jaarlijks bekend hoeveel het merk, dankzij de steun van klanten en partners, heeft kunnen bijdragen aan duurzame waterprojecten wereldwijd. Dit jaar resulteert die bijdrage in een recordbedrag van €541.572. Hiermee kan het merk maar liefst 27.000 mensen helpen aan toegang tot schoon water in gebieden waar dit niet vanzelfsprekend is. Een belangrijke stap in de missie om schoon drinkwater toegankelijk te maken voor iedereen. Meer info over het beauty- watermerk is verkrijgbaar via Marie-stella-maris.com en in de winkels.
(PvWK | foto: MSM)

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken