The state of AI

♥In de rubriek MarketingAffairs waarschuwt Julian Stevense van Brandgurus marketeers AI niet als oplossing voor al hun problemen te zien.

♥Hoofdredacteur Imke Walenberg gaat in op de opkomst van virtuele invloed en ethiek.

♥Onze nieuwe columnist Anders Jansen ‘trapt er met liefde in’…

Oscar Diele is in deze editie ons covermodel. De oprichter van Flinders vindt dat hij als CMO meer impact kan maken dan als CEO in zijn gesprek met hoofdredacteur Kel Koenen.

Trudelies van der Poel en Marc Oosterhout en hun ode aan film in de rubriek The art of positioning.

♥Senior redacteur Peter van Woensel Kooy duikt in the state of AI in zijn Analyse van de AI-geletterdheid van Nederland. Hij spreekt onder meer met Andries Hiemstra, Henriëtte van Swinderen en John Meulemans.

Jan Roekens van Daily Data Bytes over de stand van zaken in marktonderzoek: ‘AI en data zetten de trend; marktonderzoekbranche groeit verder in 2024’.

Peter Minkjan van 360 Scouting over het schaamteloze misbruik van data door marketeers die hun mond vol hebben van purpose: ‘Schaam je!’

♥In de rubriek De Campagnes een prachtig portfolio van Judith de Leeuw van JDL Street Art.

♥Imke Walenberg’s maandelijkse duik in de trends op Marketingfacts, waar zij ook hoofdredacteur van is.

♥Redacteur Nanny Kuilboer duikt in de wereld van Nutella dat dit jaar 60 jaar bestaat.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken