3 decennia Gouden Loeki: Nieuwe categorie voor goede doelen

3 decennia Gouden Loeki: Nieuwe categorie voor goede doelen
  • Media
  • 22 jul 2024 @ 10:59
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Geen tag

De Ster Gouden Loeki 2024 is de 30e editie en speciaal voor de gelegenheid zet deze publieksprijs commercials voor goede doelen in het zonnetje met een eigen categorie. De genomineerden…

Een onafhankelijk publiekspanel van GfK beoordeelde de nieuwe tv-commercials voor goede doelen uit de eerste helft van 2024 en stelde onderstaande longlist op (op alfabetische volgorde):

Dierenbescherming & Here: Dieren met en zonder naam
KiKa & Joe Public: Voetballer
Nationaal Huidfonds: Verklein je risico op huidkanker. Weren, kleren, smeren.
Stichting ALS Nederland & Joe Public: Juliette
Stichting Kinderziekenhuizen van Oranje & Joe Public: Kinderziekenhuizen van Oranje
Stichting Wakker Dier & Howdy: All hands on deck met Sloopmelk

Bekijk de commercials hier.

30 JAAR STER GOUDEN LOEKI
In 1995 reikte Ster voor het eerst de Ster Gouden Loeki uit aan KLM voor de Zwanen-commercial. Bij het vorige jubileum, de 25e editie, werd voor het eerst de Ster Zilveren Loeki en de Ster Bronzen Loeki uitgereikt. Bij deze jubileumeditie krijgen de goede doelen hun eigen categorie.
Ster draagt jaarlijks gemiddeld 200 miljoen euro af aan het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap.

Headerbeeld met dank aan ster.nl.

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken