Airborne gaat zelfstandig verder

Airborne gaat zelfstandig verder
  • Media
  • 4 okt 2024 @ 14:00
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • LuistercijfersPodcastPersonalia

Compagnons Jeroen de Bakker en Marvin Jacobs hebben vanaf heden alle activiteiten van Airborne overgenomen van holding Ace. 'We zetten deze stap samen met het bestaande team: Reinjan Prakke, Sam van Ommen en Maaike Luijer', vertelt Jacobs (m.) losgezongen.

Daar hoort ook een verhuizing bij.

'De reden dat we met Airborne zelfstandig verder gaan, is dat we zo beter kunnen inspelen op de ontwikkelingen in de wereld van digitale audio en podcasting - die nog altijd volop in beweging is. Met volledige bewegingsvrijheid kunnen we focus houden en onze expertise verder uitbouwen', vertellen de compagnons. Ze hebben het voornemen om in de toekomst samen te blijven werken aan bestaande en nieuwe projecten met Ace.

Jacobs: 'Met Airborne blijven we met hetzelfde team en dezelfde overtuiging werken aan onderscheidende en effectieve projecten. We houden daarbij vast aan onze ambitie om nieuw terrein te verkennen, met bijvoorbeeld nieuwe partners, andere verdienmodellen en onze innovatieve kracht. We zullen ons daarbij ook op een andere locatie in Amsterdam gaan vestigen en Club Ace, in de Houthavens, achter ons laten. Waar we precies gaan neerstrijken is nog niet duidelijk, maar er zijn al veel leuke en inspirerende opties de revue gepasseerd.'
(PvWK | foto: team Airborne)

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken