Mojo en Eurojackpot partners tijdens Pinkpop en Bospop

Mojo en Eurojackpot partners tijdens Pinkpop en Bospop
  • Sponsoring
  • 19 jun 2024 @ 13:35
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Concertpromotor Mojo en Eurojackpot gaan een samenwerking tijdens de muziekfestivals Pinkpop (21 t/m 23 juni) en Bospop (12 t/m 14 juli). Eurojackpot is tijdens de festivals op verschillende manieren zichtbaar voor het publiek.

Voor Eurojackpot komt de samenwerking met Mojo kort na de lancering van de nieuwe ‘Winner Man’ campagne, waarmee de loterij strategisch gezien een nieuwe weg in slaat. Met de samenwerking wordt gevolg gegeven aan deze strategie waarin het leven als een winnaar centraal staat, ongeacht of je de Jackpot wint.

Eurojackpot is op verschillende manieren zichtbaar tijdens de twee festivals. Zo wordt tijdens Pinkpop de ‘Winner Cam’ gelanceerd. Daarmee brengen Mojo en Eurojackpot de bekende ‘stadion cam’ naar het festival. De ‘Winner Cam’ gaat op zoek naar mensen in het publiek die er uit zien alsof ze alles uit het leven halen: échte winnaars. Daarnaast kunnen festivalgangers in de ‘Winner Club’ tijdens de silent disco hun eigen feestje bouwen met een spetterende ontknoping. Winnaars ontvangen mooie festivalprijzen. Beide activaties zijn uitgevoerd door Megawatt.

Saskia Baartman, Business Director Eurojackpot: ‘Muziek is een bovengemiddeld grote interesse binnen onze doelgroep. Mojo is in Nederland een begrip als het gaat om muziekevenementen, concerten en festivals. Daarnaast beschikken ze over een sterk internationaal netwerk met unieke assets. We zien veel potentie om onze merkambities samen met Mojo te realiseren door gebruik te maken van elkaars bereik en samen ervaringen te creëren die je nergens anders kan krijgen.’

Marcel Surendonk, Head of Brand Partnerships Mojo: Na een succesvolle samenwerking in 2023 zijn we extra blij dat Eurojackpot de samenwerking met Pinkpop heeft verlengd én heeft uitgebreid met Bospop voor 2024. De link tussen de bezoekers van Pinkpop en Bospop  met de doelgroep van Eurojackpot is wat ons betreft een schot in de roos.'

Vanuit bureau Megawatt is de productie voor deze twee activaties op Pinkpop en Bospop uitgevoerd. 

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken