Springbok en Joe Public breiden partnership uit in Zuid-Afrika

Springbok en Joe Public breiden partnership uit in Zuid-Afrika
  • Bureaus
  • 30 sep 2024 @ 10:17
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Springbok en Joe Public slaan de handen in elkaar in Zuid-Afrika. Springbok gaat JoeLabs (de digitale studio van Joe Public Zuid-Afrika) verder uitbouwen en innoveren.

De samenwerking versterkt naar eigen zeggen ‘het creatieve en digitale aanbod voor klanten door het samenbrengen van de expertise in CRM, e-mailmarketing, advertentie-automatisering, Salesforce, data-analyse, softwareontwikkeling en SEO.’

‘De kruisbestuiving is tekenend voor beide bedrijven: we brengen het beste van Europa en het beste van Afrika samen om een krachtpatser van innovatie en creativiteit te creëren,’ zegt Gareth Leck, Group CEO van Joe Public. ‘Met de verdere uitbouw van JoeLabs zijn we klaar om innovatieve oplossingen te leveren die onze klanten nog meer ‘die edge’ geven waarvoor ze bij ons aankloppen. Deze joint venture is een nieuw hoofdstuk in het verder versterken van onze digitale capaciteiten.’

Sammy Colson, CEO van Springbok: ‘Door gebruik te maken van onze complementaire vaardigheden en middelen zijn we ervan overtuigd dat we ons digitale aanbod kunnen verbeteren. Bovendien maakt een onderneming met uiteenlopende culturele, sociale en maatschappelijke horizonten onze ideeën nog beter en frisser. Zo kunnen we ook nieuwe kansen creëren op de Nederlandse en Belgische markt.’

 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken