Wim Creative Agency neemt David Raakt over

- B2b
- 18 mrt 2025 @ 13:53
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 18 mrt 2025 @ 13:53
- Kel Koenen
Wim Creative Agency, het full-service bureau uit Veghel, heeft het strategisch creatieve bureau David Raakt uit Uden overgenomen. Met deze overname verstevigt Wim zijn positie in strategie en positionering en breidt het zijn expertise uit naar sectoren als zorg en onderwijs.
De samenwerking tussen de twee bureaus start per direct, waarbij David Raakt deze maand al verhuist naar het kantoor van Wim in Veghel. Desondanks zullen beide bureaus de komende twee jaar nog onder hun eigen naam blijven opereren. Met de overname krijgt Wim niet alleen toegang tot de strategische expertise van David Raakt, maar ook tot diepgaande kennis van conceptontwikkeling en employer branding. WIM brengt op zijn beurt sterke creatieve en digitale capaciteiten mee, waaronder contentcreatie, campagnes & activatie en online marketing.
‘We zien deze overname als een enorme kans om onze krachten te bundelen en onze klanten nog beter van dienst te zijn’, zegt Edwin van den Boom, directeur van Wim Creative Agency. ‘David Raakt heeft een sterke reputatie opgebouwd en we kijken ernaar uit om hun kennis van strategie en vakmanschap binnen ons team te verwelkomen.’
Ook Nico Verheijden, directeur van David Raakt, is positief over de samenwerking: ‘Deze stap biedt geweldige mogelijkheden voor zowel onze klanten als ons team. We delen dezelfde visie op creativiteit en strategie, en met deze samenwerking kunnen we onze klanten ook op het gebied van contentcreatie, campaigning en online marketing nog beter bedienen.’
De verhuizing naar Veghel markeert de start van een nauwe samenwerking waarin de strategische denkkracht van David Raakt wordt gekoppeld aan de creatieve en digitale expertise van Wim. Dit moet resulteren in een dynamische werkwijze waarin strategie en uitvoering naadloos op elkaar aansluiten. ‘Door samen onder één dak te werken, kunnen we direct profiteren van elkaars expertise en efficiënt samenwerken, terwijl we tegelijkertijd rustig aan elkaar kunnen wennen en de unieke kracht van beide bureaus behouden’, aldus Van den Boom.
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Edward Knol nieuwe Managing Director... 19-03-2025
- Wim Creative Agency neemt David... 18-03-2025
- Thijs de Boer versterkt creatief... 17-03-2025
- De marketingtransfers van week 10,... 14-03-2025
- Surf en Nikhef kiezen ServerDirect... 11-03-2025
- De marketingtransfers van week 9, 202507-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center