Monique Botman vertrekt bij Omnicom Public Relations Group

24aug 201721:48
  • Bureaus
  • 17833 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PersonaliaCommunicatiePRPromotie

nieuws Monique Botman vertrekt per 1 september bij Omnicom Public Relations Group Nederland. Ze was ruim negen jaar werkzaam binnen Porter Novelli, onder meer als managing director. Daarna vervulde ze de overkoepelende functie van managing director social impact & creating shared value binnen Omnicom PR Group. Wat Botman straks gaat doen is nog niet bekend.

Pointlogic en Havas Media lanceren identificatietool voor compleet inzicht in de consumer journey

24aug 201711:55
  • Online
  • 13198 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Customer JourneyProducten en dienstenVerdienmodellenInnovatieMarketingautomation

nieuws Commspoint Journey is een grootschalig consumentenonderzoek en softwaresysteem dat organisaties voorziet in het onderzoek en de middelen die ze nodig hebben om de verschillende stadia in het beslissingsproces en de complexe mix van motivaties achter het aankoopgedrag van mensen te begrijpen.

FNLI: 'Regels kindermarketing steeds beter nageleefd'

24aug 201711:30
  • Bureaus
  • 16790 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • PolitiekReclameVloggenTelevisie

nieuws Het gaat goed met de naleving van de Reclamecode voor Voedingsmiddelen (RvV). Dit blijkt uit de jaarlijkse monitor over kinder-reclame, uitgevoerd door Stichting Reclame Code in opdracht van de Federatie Nederlandse Levensmiddelen Industrie (FNLI). SRC onderzocht in hoeverre bedrijven zich houden aan de RvV-regels. De naleving in algemene zin is goed, met duidelijk minder overtredingen vergeleken met vorig jaar.

Beekse Bergen kiest voor Today is Canday

24aug 201710:02
  • Bureaus
  • 5469 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MerkenBrandingCampagnes

nieuws Beekse Bergen, en dan vooral het safaripark, staat aan de vooravond van een grootscheepse vernieuwing, die start met de het aanbieden van 200 luxe accomodaties waarin men letterlijk tussen de dieren kan overnachten. Mede vanwege deze uitbreiding heeft Beekse Bergen zijn positionering vernieuwd. Today is Canday is gevraagd om deze creatief te vertalen in een crossmediale campagne.

L'Oréal is eerste adverteerder op dating-app Happn

23aug 201714:03
  • Bureaus
  • 9634 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • AppsBranded contentOnline advertisingCampagnes

nieuws L’Oréal Nederland is de allereerste Nederlandse adverteerder op Happn. Mediabureau Zenith heeft samen met McCann Amsterdam een unieke samenwerking opgezet tussen L’Oréal en de dating-app. Niet eerder maakte een een adverteerder in Nederland gebruik van Happn in zijn merkstrategie.

5 vragen aan... Jordi Bron (Contany.nl): 'Waarom zie ik reclames van inlegkruisjes?'

23aug 201712:02
  • Content
  • 10543 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • PersonaliaStrategieContent

nieuws Met zijn bureau Contany.nl helpt Jordi Bron bedrijven in het mkb met het uitstippelen en implementeren van hun contentstrategie. daarnaast is hij mede oprichter van Hulc.nl, een marktplaats voor influencers en seo. Een man met een visie op contentmarketing dus, reden hem te vragen voor '5 vragen aan'.

Tiina Salzberg executive strategy director bij 180 Kingsday

23aug 201711:40
  • Bureaus
  • 7394 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • StrategiePersonaliaReclame

nieuws Reclamebureau 180 Kingsday heeft Tiina Salzberg aangenomen als executive strategy director en Head of Planning. De innovatieve strateeg is een echte globetrotter en komt over van Jacobs Douwe Egberts.

Een irritante pr-aanpak... die werkt

23aug 201711:33
  • Content
  • 10358 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • ContentStrategie

nieuws Creatief strateeg Sid de Koning van Het PR Bureau is nogal snel geïrriteerd. Toen hij een aantal jaar geleden een boek over creativiteit las, kwam hij erachter dat die irritatie een doeltreffende manier is om te komen tot strategische concepten. Sindsdien gebruikt hij zijn irritatie in zijn werk. Met succes. Sid vertelt ons hoe hij dit doet.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners