13 nieuwe leden voor DDMA

13 nieuwe leden voor DDMA
  • B2b
  • 25 jun 2024 @ 07:45
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

In de eerste helft van 2024 heeft branchevereniging voor data en marketing DDMA 13 nieuwe leden gekregen.

De volgende organisaties sloten zich aan: HelloFresh, Achmea en Hogeschool Utrecht, Yellowgrape, Dialog Group, SportVibes, Onesecondbefore, The Only Constant, Abbi Insights, Postbode B.V., i-motive Marketingsupport, iBuyFlowers en Accenture. Hiermee zet de groei van vorig jaar door.

DDMA is de grootste branchevereniging voor marketing en data in Nederland met een netwerk van ruim 360 merken, non-profits, uitgevers, bureaus en tech-leveranciers.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken