De Bijenkorf kiest voor SimplyPR

De Bijenkorf kiest voor SimplyPR
  • B2b
  • 21 jan 2025 @ 05:53
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

De Bijenkorf heeft SimplyPR aangesteld als nieuw PR-bureau. Vanaf januari 2025 is SimplyPR verantwoordelijk voor de PR-strategie, persrelaties en campagnes van het iconische warenhuis.

De samenwerking benadrukt de ambitie van de Bijenkorf om haar positie als toonaangevend retailmerk verder te versterken en haar missie om het meest inspirerende, creatieve en duurzame warenhuis van Nederland te zijn.

‘Met SimplyPR hebben we een partner gevonden die ons met hun expertise en creativiteit helpt om onze boodschap nog effectiever over te brengen naar diverse doelgroepen, onder andere via influencer marketing’, verklaart Chiel van Leeuwen, Head of Sustainability, Communication & PR bij de Bijenkorf.

SimplyPR heeft ervaring met merken die al bij de Bijenkorf verkrijgbaar zijn, zoals Hermès, Paula’s Choice en American Vintage. Oprichter Madeline Mackay noemt de samenwerking een eer. ‘De Bijenkorf is een inspirerend merk met spraakmakende campagnes en een uniek assortiment.’

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken