De Bijenkorf kiest voor SimplyPR
- B2b
- 21 jan 2025 @ 05:53
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 21 jan 2025 @ 05:53
- Kel Koenen
De Bijenkorf heeft SimplyPR aangesteld als nieuw PR-bureau. Vanaf januari 2025 is SimplyPR verantwoordelijk voor de PR-strategie, persrelaties en campagnes van het iconische warenhuis.
De samenwerking benadrukt de ambitie van de Bijenkorf om haar positie als toonaangevend retailmerk verder te versterken en haar missie om het meest inspirerende, creatieve en duurzame warenhuis van Nederland te zijn.
‘Met SimplyPR hebben we een partner gevonden die ons met hun expertise en creativiteit helpt om onze boodschap nog effectiever over te brengen naar diverse doelgroepen, onder andere via influencer marketing’, verklaart Chiel van Leeuwen, Head of Sustainability, Communication & PR bij de Bijenkorf.
SimplyPR heeft ervaring met merken die al bij de Bijenkorf verkrijgbaar zijn, zoals Hermès, Paula’s Choice en American Vintage. Oprichter Madeline Mackay noemt de samenwerking een eer. ‘De Bijenkorf is een inspirerend merk met spraakmakende campagnes en een uniek assortiment.’
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De Bijenkorf kiest voor SimplyPR21-01-2025
- De marketingtransfers van week 2, 202517-01-2025
- Progress vervangt purpose: nieuwe... 16-01-2025
- Hopscotch Tourism Netherlands... 15-01-2025
- Beeckestijn Business School neemt... 12-01-2025
- De marketingtransfers van week 1, 202410-01-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day