Nachtelijke stunt Beter Bed

Nachtelijke stunt Beter Bed
  • Content
  • 9 jan 2025 @ 15:00
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • ActivatieCreatie

Wie goed slaapt, presteert beter overdag. Het draagt niet alleen bij aan het behalen en volhouden van goede voornemens, maar ook aan het realiseren van persoonlijke plannen en dromen. Toch heeft 1 op de 5 Nederlanders moeite om goed te slapen, ontdekte Beter Bed. Tijd voor een PR stunt.

Om deze boodschap onder de aandacht te brengen, heeft Beter Bed de afgelopen weken een opvallende guerrilla stunt uitgevoerd in verschillende steden door het hele land. Naast verlichte ramen projecteerden ze ‘Bed’ en bij het donkere raam projecteerden ze ‘Beter Bed’. Donker of niet, de boodschap is kraakhelder: je slaapt beter als je slaapt in een Beter Bed.

De guerrilla-stunt sluit naadloos aan bij de strategische missie van Beter Bed: heel Nederland beter laten slapen. De slaapexpert zet zich met dit doel in om het bewustzijn rondom het belang van goede slaap te vergroten. Door beter slaapgedrag te stimuleren en relevante informatie te delen, wil Beter Bed bijdragen aan een betere nachtrust voor iedereen.
Perijn Hoefsloot, Directeur Marketing, Beter Bed: 'Een van de beste, goede voornemens is zorgen dat je vaker goed slaapt, want dan gaat alles overdag ook beter. Vanuit dat inzicht zijn we afgelopen jaar gestart met onze nieuwe Bed-Beter Bed merkcampagne: Je leven wordt beter als je slaapt in een bed van Beter Bed.  Goed slapen is voor iedereen anders. Maar voor veel mensen begint dat met wat eerder naar bed gaan, alle schermen uitzetten en een bed en matras dat echt goed aansluit bij jouw lichaam, slaapgedrag en gewicht. Verder kan zelfs de inrichting van je slaapkamer eraan bijdragen dat je gemakkelijker in slaap valt. Waardoor je leven de volgende dag ook net even beter gaat. Daarom zeggen wij altijd: Beter slapen, beter leven. Beter Bed.'

Bekijk de videocontent in het venster hieronder.
(PvWK)



Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken