Eerste keynote spreker Branded Content Event is bekend: Sydney Brouwer

Eerste keynote spreker Branded Content Event is bekend: Sydney Brouwer
  • Content
  • 10 jan 2025 @ 10:00
  • Link
  • Tamara de Vos
    Tamara de Vos

    Allround redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Spreker, auteur en podcastmaker Sydney Brouwer opent de 18e editie van het event op dinsdag 8 april. Zijn presentaties zitten vol humor, interactie en waardevolle praktische lessen waar je als deelnemer direct mee aan de slag kunt.

In zijn sessie ‘Beter dan Bedacht’ neemt hij je mee in een wereld die steeds minder planbaar is. Marketeers en organisaties zullen hun improvisatievermogen moeten versterken, want door te improviseren kun je resultaten behalen die beter zijn dan je vooraf had kunnen plannen. Resultaten die Beter zijn dan Bedacht.

Ter kennismaking met de Sydney stelde de redactie hem enkele vragen:

Wat is de grootste uitdaging voor marketeers in 2025 en waarom?

Een van de grootste uitdagingen voor marketeers is onze steeds complexer wordende wereld. Ontwikkelingen in technologie en veranderingen in de maatschappij en opvattingen van doelgroepen gaan razendsnel én beïnvloeden elkaar op een manier die je vooraf niet kunt bedenken. Dit maakt het speelveld voor marketeers niet alleen onzeker en onvoorspelbaar maar zelfs onplanbaar. In 2025 zullen hierdoor nóg minder plannen volgens plan verlopen. Dit zorgt ervoor dat je als marketeer en als organisatie beter moet worden in improviseren. Iets proberen uit nieuwsgierigheid, daarvan leren en er op doorbouwen. Een ding is zeker: je resultaten zullen vrijwel altijd anders zijn dan verwacht. Met improvisatievermogen zorg je dat ze beter zijn dan bedacht.

Welke rol speelt AI in contenttoepassingen?

Een grote rol en die wordt steeds groter. Tegelijkertijd is het onmogelijk om te voorspellen hoe AI het vakgebied over vijf jaar heeft veranderd. De enige manier om dat uit te vinden is door te proberen, te experimenteren en te improviseren. Het pad naar de toekomst van Branded Content moet nog gevonden worden. Daarbij geldt het motto: van doen leren we meer dan van denken.

Waarom moet marketingminded Nederland naar het Branded Content Event en dan vooral naar jouw sessie?

Natuurlijk om je te laten inspireren door alle mooie cases van de afgelopen tijd. Kom naar de sessie ‘Beter dan Bedacht’ om anders te gaan kijken naar de toekomst van Branded Content en de beste manier om die zelf vorm te gaan geven. Want voor je het weet heb jij de volgende baanbrekende case die niemand vooraf had zien aankomen.

Het Branded Content Event editie 2025 vindt plaats in Media Plaza in Utrecht op dinsdag 8 april 2025. Houdt brandedcontentevent.nl in de gaten voor het programma en reserveer alvast snel je Super Early Bird-ticket, dit kan nog t/m 26 januari!

Tamara de Vos

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken