IPG Mediabrands wint Domino's account

IPG Mediabrands wint Domino's account
  • Media
  • 20 jan 2025 @ 13:18
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

IPG Mediabrands Nederland is vanaf 1 maart 2025 verantwoordelijk voor de algehele strategie en mediaplanning en -inkoop met betrekking tot branding voor Domino’s Pizza in Nederland en België.

De pitch, die in het vierde kwartaal van 2024 plaatsvond onder begeleiding van Huib Bouma van 3MO, heeft geresulteerd in deze samenwerking.

Casper Mooyman, Chief Marketing Officer Benelux bij Domino’s Pizza Enterprises Limited: ‘We waren op zoek naar een partner die ons kon helpen onze merkambities naar een hoger niveau te tillen. IPG Mediabrands wist ons te overtuigen met hun diepgaande kennis van de markt, innovatieve aanpak en enthousiasme. We kijken uit naar de gezamenlijke stappen die we vanaf 1 maart gaan zetten.’

Saskia Wagenmakers, CEO van IPG Mediabrands Nederland, reageert enthousiast: ‘We zijn trots dat we het vertrouwen van Domino’s Pizza hebben gewonnen. Domino's is een merk dat durft en dat wil werken met korte lijnen en snel schakelen om zo maximale groei neer te zetten in de Benelux op merk en performance. Dat past goed bij ons DNA.’

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken