IPG Mediabrands wint Domino's account
- Media
- 20 jan 2025 @ 13:18
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 20 jan 2025 @ 13:18
- Sjaak Hoogkamer
IPG Mediabrands Nederland is vanaf 1 maart 2025 verantwoordelijk voor de algehele strategie en mediaplanning en -inkoop met betrekking tot branding voor Domino’s Pizza in Nederland en België.
De pitch, die in het vierde kwartaal van 2024 plaatsvond onder begeleiding van Huib Bouma van 3MO, heeft geresulteerd in deze samenwerking.
Casper Mooyman, Chief Marketing Officer Benelux bij Domino’s Pizza Enterprises Limited: ‘We waren op zoek naar een partner die ons kon helpen onze merkambities naar een hoger niveau te tillen. IPG Mediabrands wist ons te overtuigen met hun diepgaande kennis van de markt, innovatieve aanpak en enthousiasme. We kijken uit naar de gezamenlijke stappen die we vanaf 1 maart gaan zetten.’
Saskia Wagenmakers, CEO van IPG Mediabrands Nederland, reageert enthousiast: ‘We zijn trots dat we het vertrouwen van Domino’s Pizza hebben gewonnen. Domino's is een merk dat durft en dat wil werken met korte lijnen en snel schakelen om zo maximale groei neer te zetten in de Benelux op merk en performance. Dat past goed bij ons DNA.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- IPG Mediabrands wint Dominos account20-01-2025
- Media-onderzoek WARC: overvloed,... 17-01-2025
- Erik van Aalst algemeen directeur... 17-01-2025
- The Headliner: livemuziek en sterke... 16-01-2025
- Leupen nieuwe directeur Volkskrant,... 15-01-2025
- Van Quiet Luxury tot AI-Commerce14-01-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day