McDonald’s introduceert Old Amsterdam kaasbitterballen

McDonald’s introduceert Old Amsterdam kaasbitterballen
  • Food-en-retail
  • 18 mrt 2025 @ 09:55
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

McDonald’s Nederland breidt het menu uit met een typisch Nederlandse snack: de Old Amsterdam kaasbitterballen. Dit is de eerste keer dat de fastfoodketen kaasbitterballen serveert.

De samenwerking tussen McDonald's en het kaasmerk Old Amsterdam brengt een combinatie van fastfood en traditionele Hollandse smaken. De Old Amsterdam kaasbitterballen zijn vanaf 18 maart verkrijgbaar in alle Nederlandse vestigingen van McDonald’s. Consumenten kunnen kiezen uit een portie van vier stuks (€2,75), acht stuks (€4,95) of een sharebox met kipnuggets.

Volgens Koen Brink, Brand Manager Old Amsterdam Nederland, is de samenwerking een kans om de kaasbitterballen onder een breder publiek te introduceren. McDonald’s onderstreept hiermee zijn strategie om lokale smaakvoorkeuren te integreren in het internationale menu.

Kel Koenen

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken