Peter Boots

Peter Boots
Werkt bij: Van de inhoud
Functie: Content marketing adviseur

Biografie Peter Boots is de oprichter van Van de inhoud, bureau voor content marketing. Van de inhoud bedenkt, maakt, publiceert en promoot content met het doel nieuwe klanten aan te trekken en bestaande te binden. Van de inhoud bestaat sinds 2012.

Daarvoor werkte Boots achtereenvolgens bij een mediabureau (sr. RTV-planner bij Universal Media), een media-exploitant (Marketing Director bij Ster) en een reclame-ontwerpbureau (partner Fellows). Hij geeft workshops en schrijft artikelen over content marketing, o.a. op vandeinhoud.nl en op de sites van MarketingTribune, Molblog.nl en Frankwatching.com.

Twitter: @vandeinhoud

Recente artikelen van Peter Boots

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken