Biografie
Rose Zandvliet
[column] Hulde aan de hobbyprojecten
Hobby’s. Laat ik vooropstellen, ik hou van hobby’s. Naast dat ze zorgen voor ontspanning, word je er ook beter van in je werk! Ja, zelfs van de raarste hobby’s. Heb je nog geen hobby, in deze blog een paar tips. En ik leg uit hoe ik beter ben geworden in mijn werk door m’n liefde voor fotografie en het schrijven van mijn debuutroman.
Laten we stoppen met content
Ik moet wat bekennen: ik haat ‘content’. Best lastig als je baan bestaat uit het schrijven van content strategieën, content plannen en het bedenken van content rubrieken.
ADE: gaat AI de DJ vervangen?
Ik ben diep teleurgesteld in het uithoudingsvermogen van de Amsterdam Dance Event-bezoeker. Het is pas dag twee van het vijfdaagse ADE-congres en de zaal is slechts voor twintig procent gevuld. De andere tachtig procent heeft waarschijnlijk te vroeg gepiekt en ligt nog te rotten in de hotelbedden?
[ADE D&B] 10 marketing-learnings hoe dance en brands samengaan
Het was volle bak bij de derde editie van Dance & Brands; het muziek- en marketingcongres van het Amsterdam Dance Event (ADE). Het congres brengt marketeers en mediapublishers samen met de dance-industrie. Rose Zandvliet, hoofdredacteur digital bij Radio 538, heeft de 14 talks over onder andere storytelling, influencers en brand partnerships samengevat in 10 learnings. Plus korte beeldimpressie.
[ADE D&B] verslag - 3 tips voor een mooie samenwerking met artiesten
Afgelopen weekend werd Amsterdam overspoeld door meer dan tweeduizend dj’s en bijna 400.000 fans voor het Amsterdam Dance Event (ADE). Er wordt hier ook veel kennis gedeeld. Het grootste clubfestival van de wereld bestaat uit meer dan 300 evenementen inclusief film screenings, muziek hardware presentaties, exposities en een vierdaagse conferentie. Onderdeel van de ADE conferentie was Dance & Brands, een middag georganiseerd door MarketingTribune, FDOS en ADE, met seminars en paneldiscussies over muziek en marketing. Rose Zandvliet, PR manager bij W+K was erbij, hieronder haar learnings.
The concept of the impossible
Alles wat vandaag de dag bestaat werd ooit gezien als onmogelijk. Denk aan vuur, geweven kleding, vliegen of met emand kunnen communiceren die aan de andere kant van de planeet is. Innovatie is the concept of the impossible. ls we kijken naar veranderingen in de maatschappij, dan is nog steeds het meest opvallende element de snelheid waarmee technologie zich ontwikkelt. Dit heeft niet alleen met Moore’s Law [stelt dat technologische vooruitgang elke twee jaar verdubbelt, red.] te maken, maar ook met het punt waarop onze maatschappij zich nu bevindt.
- AlgemeenNieuws Onderzoek naar goede voornemens...Nieuws Jongereniconen 2025 - POV: 'Geef me...Weblog Marketing in fast forward: 2024Nieuws Kortingsbonnen en aanbiedingen: Hoe...Weblog [column] 10 mogelijke AI trends voor...Nieuws SAN breidt ABC jury uit
- B2BWeblog [column] Merken 2025: niet bewegen...Nieuws De marketingtransfers van week 51 en...Nieuws ‘What Matters 2025’-trendrapport:...Nieuws De marketingtransfers van week 50,...Nieuws Nederlandse missie SXSW 2025:...Nieuws AI-trends 2025: de AI-generatie en...
- BureausNieuws Center Parcs lanceert Europese...Nieuws Eurovision Songfestival komt met...Nieuws Albert Heijn en TBWA\Neboko winnen...Nieuws Esprix Awards 2025: Inzendingen weer...Nieuws Beleggen kan écht iedereenNieuws Kruidvat maakt voor nieuwe campagne...
- ContentmarketingNieuws Asus wil rem helpen zetten op...Nieuws Nieuwe vuurwerkcampagne...Weblog [column] Nu ook al in de advent...Nieuws Interview: Van saaie snijboon tot...Nieuws Interview: 'Jongeren willen geen...Nieuws Interview: Hema verovert TikTok met...
- DesignNieuws Fernhout over iconische fotografie Nieuws Jaguar toont lef met komst Type 00Nieuws ASML en Van Gogh Museum verlengen...Nieuws ADCN Awards 2024 open voor inzendingenWeblog [column] Jaguar: De dood of de...Nieuws PostNL lanceert decemberzegels met...
- Food en RetailNieuws Albert Heijn introduceert 40...Nieuws Lowlander stapt volledig over op...Nieuws Els Dijkhuizen benoemd als GCD...Nieuws 130 plaatsen bieden toch Unox...Nieuws Jumbo start nieuwe jaar met grootste...Nieuws [HNY] 118 miljoen euro aan vuurwerk...
- MediaNieuws Harriet Schrier (MMA): 'Contact met...Nieuws Radio 10 en Sky Radio breken...Nieuws Nieuwe Raad van Toezicht Stichting...Weblog [column] Toekomst tijdschriften...Nieuws Hanneke Berghoef (Bruna):...Nieuws Peter Contant ontvangt LOF d’Or...
- Online MarketingNieuws Marketeers moeten AI inzetten als...Nieuws Speciaal staatslot voor huisdieren:...Weblog [column] The power of women in...Nieuws [branded content] Belangrijke online...Nieuws Gen Z en Millennials verkiezen de...Weblog [column] SearchGPT: de nieuwe...
- SponsoringNieuws Magnus Carlsen zet dresscode...Nieuws Jaarlijkse Unox Nieuwjaarsduik...Nieuws Droomruil: schilderij geruild voor...Nieuws Skil sponsor van Jonge Renner Nieuws RTL partner SAIL 2025Nieuws KPN is wederom hoofdsponsor van SAIL
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
MarketingTribune | Vacatures
Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:
Laatste Nieuws
- Asus wil rem helpen zetten op... 30-12-2024
- Nieuwe vuurwerkcampagne... 19-12-2024
- Interview: Van saaie snijboon tot... 17-12-2024
- Interview: 'Jongeren willen geen... 16-12-2024
- Interview: Hema verovert TikTok met... 12-12-2024