Esprix Awards: Inzendingen weer geopend

Esprix Awards: Inzendingen weer geopend
  • Bureaus
  • 2 jan 2025 @ 14:14
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Marketeers, bureaus en productiemaatschappijen kunnen de balans weer opmaken. In twaalf categorieën bekroont Esprix ook dit jaar campagnes die in het afgelopen kalenderjaar naast jaloersmakend creatief ook jaloersmakend effectief zijn geweest.

Campagnes met een langere looptijd zijn vaak lastig te vergelijken met korte termijn successen. Daarom worden in de categorie Long Term het consistente, jaar-op-jaar succes vanuit hetzelfde creatieve idee bekroond. Het gaat dan concreet over een campagne die op 1 januari 2025 minstens drie jaar heeft gelopen. Met als voorwaarde dat ze wel actief waren in 2024 en niet eerder als geheel bekroond zijn.

Vorig jaar werden twee mooie cases in de categorie Long term gelauwerd: Plus Supermarkt met haar ‘Kerstcampagnes’ en de campagne ‘Eén tegen Eenzaamheid’ van Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport.

Meld nu lang- of kortlopende campagnes aan. Wie vóór 9 januari de case indient, valt zelfs in het Early Bird tarief. Meer informatie? Check www.esprix.nl (insturen kan tot en met 13 februari)

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken