Esprix Awards: Inzendingen weer geopend
- Bureaus
- 2 jan 2025 @ 14:14
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 2 jan 2025 @ 14:14
- Kel Koenen
Marketeers, bureaus en productiemaatschappijen kunnen de balans weer opmaken. In twaalf categorieën bekroont Esprix ook dit jaar campagnes die in het afgelopen kalenderjaar naast jaloersmakend creatief ook jaloersmakend effectief zijn geweest.
Campagnes met een langere looptijd zijn vaak lastig te vergelijken met korte termijn successen. Daarom worden in de categorie Long Term het consistente, jaar-op-jaar succes vanuit hetzelfde creatieve idee bekroond. Het gaat dan concreet over een campagne die op 1 januari 2025 minstens drie jaar heeft gelopen. Met als voorwaarde dat ze wel actief waren in 2024 en niet eerder als geheel bekroond zijn.
Vorig jaar werden twee mooie cases in de categorie Long term gelauwerd: Plus Supermarkt met haar ‘Kerstcampagnes’ en de campagne ‘Eén tegen Eenzaamheid’ van Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport.
Meld nu lang- of kortlopende campagnes aan. Wie vóór 9 januari de case indient, valt zelfs in het Early Bird tarief. Meer informatie? Check www.esprix.nl (insturen kan tot en met 13 februari)
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Eurovision Songfestival komt met... 03-01-2025
- Albert Heijn en TBWA\Neboko winnen... 03-01-2025
- Esprix Awards 2025: Inzendingen weer... 02-01-2025
- Beleggen kan écht iedereen31-12-2024
- Kruidvat maakt voor nieuwe campagne... 31-12-2024
- Ovide Agency nieuwe PR-bureau voor... 30-12-2024