Beleggen kan écht iedereen

Beleggen kan écht iedereen
  • Bureaus
  • 31 dec 2024 @ 12:22
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Flatex/DeGiro, een Europese online broker, heeft een internationale campagne gelanceerd 'Everyone’s an investor, baby'. De campagne, ontwikkeld in samenwerking met Indie-Amsterdam, richt zich op het wegnemen van mythes rond beleggen en benadrukt toegankelijkheid en transparantie.

Met deze campagne wil Flatex/DeGiro niet alleen bestaande beleggers bereiken, maar ook een nieuwe doelgroep aanspreken: mensen met gezond verstand en spaargeld dat voor hen kan werken. De disclaimer ‘Met beleggen kan je je inleg verliezen’ wordt expliciet en openlijk getoond, want uiteindelijk kan iedereen beleggen.

De campagne wordt vanaf vandaag uitgerold in Nederland, Frankrijk, Portugal, Spanje, Zwitserland, Duitsland en Oostenrijk. Naast nieuw geschoten content maakt Flatex/DeGiro veelvuldig gebruik van AI en wordt een breed scala aan media ingezet, waaronder online, social, televisie, outdoor en radio.



Deze campagne past in de missie van Flatex/DeGiro om beleggen toegankelijker te maken voor alle Europeanen.

Credits:

DeGiro
Giscard Monod
Thijn Hoetjes
Erin O’Leary

Flatex
Giscard Monod
Maren Michel
Andreas Schulz

Bureau: INDIE-Amsterdam
Regie/Fotografie: Yani
Edit: Chee-Han Wong
AI: Yori van Gerwen / INDIE-Amsterdam
Online: Berend van Eerde
Sound Film: Levalo (Jacco Lenstra)
Sound Radio: Public Audio (Rens van der Pluijm)
Muziek: THNDR music
Violist: Jasper van Rosmalen

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken