Jumbo start jaar met grootste spaaractie ooit

Jumbo start jaar met grootste spaaractie ooit
  • Food-en-retail
  • 1 jan 2025 @ 01:00
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Jumbo trapt 2025 af met een ongekende spaaractie onder de slogan ‘Da’s Lekker Uitpakken.’ Klanten kunnen sparen voor een boodschappenpakket met een waarde van ruim 50 euro.

Het pakket, gevuld met onder andere A-merken, Jumbo’s huismerk, het nieuwe foodmerk Jumbo’s en diverse waardebonnen, is volgens de supermarktketen het meest uitgebreide spaarprogramma in haar geschiedenis.

Voor elke €10 aan boodschappen ontvangen klanten één spaarzegel. Een volle spaarkaart van 50 zegels, samen met een bijbetaling van €5, geeft recht op het royale boodschappenpakket.

Het initiatief richt zich op gezinnen en is bedoeld als ondersteuning in de vaak financiële krapte van januari, zegt Jorieke de Vries-Goosen, Marketing Directeur bij Jumbo. ‘We willen onze klanten een voordelige en feestelijke start van het jaar geven. Het pakket bevat relevante producten voor dagelijks gebruik, zoals wasverzachter en pastasaus.’



De actie wordt ondersteund door een brede marketingcampagne met onder meer radio, outdoor, online, print, en een nieuwe TV-commercial met het bekende Jumbo-gezin. Frank Lammers en Maike Meijer vertolken als Bas en Lieke hoe het boodschappenpakket het nieuwe jaar letterlijk én symbolisch goed begint.

Credits

Jumbo Supermarkten
Jessie Leening
Michelle de Gier
Stan Knol
Jorieke de Vries Goosen

Bureau Hotel L'Amour
Productie: Better Call Soll
Regie: Roel Boorsma
Edit: Kim Hinrichs
Sound: Public Audio
Grading: De Grot

Kel Koenen

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken