Els Dijkhuizen benoemd tot GCD Heineken Sponsorships

Els Dijkhuizen benoemd tot GCD Heineken Sponsorships
  • Food-en-retail
  • 2 jan 2025 @ 15:00
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • PersonaliaMarketing

Els Dijkhuizen, voorheen Marketing Directeur bij Heineken Nederland, is per januari 2025 Global Communicatie Directeur Heineken Sponsorships geworden. Hier haar persoonlijke aankondiging.

'Het was fijn, bedankt en tot ziens', kondigt zij haar switch aan.

Dijkhuizen: 'Met veel plezier meld ik dat ik per 1 januari 2025 aan de slag ga als Global Communicatie Directeur Heineken Sponsorships. In deze internationale rol mag ik voor het Heineken de global sponsorships verder ontwikkelen en het entertainmentplatform met ambassadeurs uitbouwen.

Daarmee neem ik afscheid van mijn tijd als Marketing Directeur bij Heineken Nederland – een periode waar ik met veel trots en dankbaarheid op terugkijk. Het waren intense en mooie jaren waarin ik samen met fantastische collega’s en partners heb mogen bijdragen aan bijzondere projecten. Voor mij staat creativiteit centraal in marketing: “Creativity is intelligence having fun” – Einstein. En fun was het zeker!

Ik kijk met trots terug op campagnes en innovaties die niet alleen succesvol waren, maar ook creatieve erkenning kregen. Denk aan:

* Heineken: ‘Het eerste biertje’ (SAN), ‘150 jaar’ (SAN), en ‘Bar Experience’ (met 4 Cannes Lions, 7 Lia’s, 4 Eurobest, 3 Golden Drum, 2 Andy’s, 2 One Show en een D&AD Award), én de Gouden Loeki-nominatie.

* Texels: Meest bekroonde merk met prijzen zoals 2x SAN, 2x Esprix, Wheel of Retail, de Grand Prix Content Marketing en vele bierprijzen'

Dijkhuizen bedankt haar Marketing team van Heineken Nederland – 'een energieke en gezellige club die het altijd de moeite waard maakte om naar Leiden te rijden'. Daarnaast worden de collega’s van Heineken Nederland, de reclame- en sportmarketingbureaus, mediapartners en de teams achter onze evenementen. 'Samen maakten we impact!'

Tenslotte citeert ze Freddy Heineken: 'Ik verkoop geen bier, ik verkoop gezelligheid.'
'Dank voor de gezelligheid, en wie weet tot snel! Proost op 2025!'
(PvWK | foto: Heineken)

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken