Nieuwe campagne Chassé Theater zet juist bezoekers in het voetlicht

Nieuwe campagne Chassé Theater zet juist bezoekers in het voetlicht
  • Bureaus
  • 24 sep 2024 @ 10:59
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Kunst & CultuurCampagnes

In de nieuwe campagne voor het aankomende theaterseizoen promoot het Chassé - in samenwerking met creatief bureau Wars - niet de artiesten, maar zet juist de bezoekers in het zonnetje.

Birgit Tummers, Brand- en Theatermarketeer bij Chassé: ‘Wij willen als theater laten zien dat we midden in de maatschappij staan en voor iedereen iets op de planken hebben staan. De mannen van Wars kwamen met dit verrassende voorstel om niet traditiegetrouw alle grote namen aan te kondigen, maar juist de mensen te laten zien die voor ons als theater minstens zo belangrijk zijn, namelijk onze bezoekers.’

Spotlights
Fotografe Sabine van de Korput portretteerde een diverse groep bezoekers, die vervolgens groots aangekondigd werden op de manier van de artiesten: via poster, social, billboards en online.


Headerbeeld aangeleverd door Wars fotografie door Sabine van de Korput.

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken