TopParken introduceert Bob de Topmanager met nieuwe campagne

TopParken introduceert Bob de Topmanager met nieuwe campagne
  • Bureaus
  • 8 jan 2025 @ 08:29
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

TopParken is gestart met een campagne waarin Bob de Topmanager wordt geïntroduceerd. Hij gaat tot in het extreme om ervoor te zorgen dat het zijn gasten aan niets ontbreekt. Bob maakt zijn opwachting gedurende de gehele klantreis van TopParken.

Chadli Hachani, marketingmanager bij TopParken: ‘In samenwerking met Lukkien en Maxlead introduceren we Bob de Topmanager. Bob past perfect bij onze kernwaarden. Hij gaat servicegericht te werk, staat voor kwaliteit en heeft passie voor zijn vak. Daarbij straalt hij familiegevoel uit, dat centraal staat binnen TopParken, zowel intern, als op de vakantieparken. Wij zijn erg blij met het eindresultaat en kijken dan ook uit naar een langdurige samenwerking’.



Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken