Financieel fit met BUX en Natwerk

Financieel fit met BUX en Natwerk
  • Bureaus
  • 6 jan 2025 @ 13:04
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Beleggingsplatform BUX lanceert samen met reclamebureau Natwerk een nieuwjaars campagne waarin het thema financiële fitheid centraal staat.

Met deze campagne wil BUX naar eigen zeggen 'mensen inspireren om niet alleen fysiek, maar ook financieel sterker het jaar te beginnen.'

De campagne bevat twee online video's waarin twee handen de hoofdrol spelen als fitnessinstructeur. Deze keuze om te werken met handen is een knipoog naar de BUX-app waarin gebruikers letterlijk alles met hun vingers kunnen bedienen. In een aerobics-les brengen de handen, met energieke gebaren en bewegingen, de basisprincipes van financiële fitheid tot leven.

Wessel Beumer, Creative Director van Natwerk: ‘Met deze campagne willen we vermogen opbouwen makkelijker en leuker maken. Door beleggen met de BUX app als een fitnessroutine voor je handen neer te zitten, helpen we mensen op een speelse manier hun financiële gewoonten in de vingers te krijgen.’

Asya Kapitonova, Head of Brand & Communications bij BUX, legt uit: ‘Iedereen kan starten met het verbeteren van zijn financiële gewoonten, en met BUX maken we dat eenvoudig en haalbaar. Daarom willen we deze boodschap op een speelse en herkenbare manier overbrengen, precies op het moment dat mensen hun voornemens voor het nieuwe jaar maken.’

BUX komt ook met een ‘financieel fitheidsplan’ in de BUX-app. Dit plan biedt praktische stappen en tips om betere financiële gewoonten te ontwikkelen, te leren investeren en vermogen op te bouwen.De boodschap van financiële fitheid wordt volgens BUX verder versterkt via Digital OOH advertenties in Basic-Fit sportscholen. Deze campagne-uitingen richten zich op sporters die aan hun goede voornemens werken, om hen tegelijkertijd te stimuleren na te denken over hun financiële fitheid.

Credits:

Merk: BUX

Agency: Natwerk

Director: Koen Berkhout, SetReset Films

Production: Jason van Domburg, A Day Off

Costume: Genaaid Amsterdam

Casting: Handsome Hands

Sound: Post Office

 

 



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken