Stayokay en WPK ontwikkelen nieuw TikTok-format

Stayokay en WPK ontwikkelen nieuw TikTok-format
  • Content
  • 28 aug 2024 @ 11:30
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • MarketingCreatie

Stayokay en contentmarketingbureau WPK, onderdeel van Mediahuis, bedachten een 'tof social format', dat de merkwaarden onder Gen Z en digitieners op een vernieuwende manier neerzet. Bekijk hier het eerste resultaat.

Stayokay draait om sociale ontmoetingen en avontuur en dat zie je terug in de TikTok-serie ‘Meet as strangers, leave as friends’, waarin gasten elkaar leren kennen door het spel ‘Two truths, one lie’ te spelen. De serie is opgenomen in The 5th, de nieuwe social hangout van Stayokay, waar reizigers en gasten samenkomen. 'De eerste aflevering is nu live en krijgt positieve reacties', meldt het marketingteam.

De nieuwe TikTokvideo’s check je hier.
(PvWK)

Credits
opdrachtgever: Stayokay
verantwoordelijk bij merk: Tosca Molenaar en Liesbeth ten Donkelaar
bureau: Wayne Parker Kent 
creatie: Nick Tjerks en Stefan Duikersloot
creative director: Gerben van der Rijt
strategy director: Valentijn Spek
DOP/edit: Boris Lange & Guido Wiegers
project management: Sabine Boom

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken