Redesign voor Choya

  • Design
  • 3 mrt 2014 @ 13:40
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Packaging design

Cartils ontwierp een nieuwe verpakking en fles voor Choya een merk van de Japanse drankproducent Choya Umeshu Co Ltd. Onder de naam Choya verkoopt het bedrijf Umeshu, een traditionele Japanse likeur gemaakt van Japanse onrijpe abrikoos. Het merk wil verjongen en zich wereldwijd gelijk presenteren.

Het design van Cartils moet zorgen voor een meer trotse positionering en meer schapimpoact. Het logo heeft een hoofdrol. Details als de getekende abrikoos moeten autenticiteit en hoge kwaliteit uitstralen. Ook de embossing van het logo moet een kwaliteitsgevoel meegeven.

Het nieuwe Choya is al verkrijgbaar in Azië en de VS. Europa volgt in de zomer.

‘All three flavours, Classic, Honey and Herb, have been clearly differentiated while maintaining family resemblance. Through the uniform design across the three variants; the cylindrical shape of the bottle and cap; and the vivid colours of the range; Choya is now a traditional, yet modern drink, appealing to both the 20 to 35 years old male and female. It is classic, yet elegant and can be enjoyed as an aperitif or accompanied with dinner.’

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken