No Label lanceert nieuwe website en aangescherpte merkidentiteit

No Label lanceert nieuwe website en aangescherpte merkidentiteit
  • Design
  • 11 okt 2023 @ 09:14
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Het van oorsprong Amsterdamse No Label, dat mannenkleding verkoopt, opende recent winkels in Haarlem en Maastricht én lanceerde een nieuwe website inclusief aangescherpte merkidentiteit.

CEO Peter van Kampen: ‘Deze uitbreiding markeert een belangrijke mijlpaal in de groei van het merk en biedt nog meer ruimte onze collecties onder een grotere groep mannen bekend te maken.’ Beide winkels zijn te vinden in het hart van de betreffende steden en ingericht volgens dezelfde principes die gebruikt werden voor het interieur van de winkels in Leidschendam en Den Haag; strak, met veel gebruik van verschillende houtsoorten en glas.

De digitale upgrade van de website verbetert de online winkelervaring volgens het merk en weerspiegelt ook een geëvolueerde merkidentiteit die de kernwaarden van No Label belichaamt. Van Kampen: ‘Hoewel wij nog altijd bekend staan als een sterke online speler, merkten we dat zowel de look and feel als het gebruiksgemak achter ging lopen ten opzichte van onze andere activiteiten. Dat hebben we nu in één klap rechtgetrokken.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken