Ton van Veen over heropening Jumbo Den Bosch

Ton van Veen over heropening Jumbo Den Bosch
  • Food-en-retail
  • 8 sep 2023 @ 10:30
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • MarketingZakelijkWinkelen

Deze week werd de Jumbo-winkel in winkelcentrum De Rompert in Den Bosch heropend. Volgens ceo Ton van Veen weerspiegelt dit filiaal hoe de keten er in de nabije toekomst uit wil zien. 'We gaan terug naar Jumbo zoals Jumbo bedoeld is.'

'Vanochtend was ik bij de heropening van onze winkel in winkelcentrum De Rompert in Den Bosch. Op 19 juni 1996 werd deze Jumbo voor het eerst geopend. Het was ook de eerste plek waar klanten konden rekenen op onze 7 Zekerheden. Voortaan stond de klant centraal in alles wat we deden. In de afgelopen dertig jaar is Jumbo Supermarkten gegroeid en zijn de marktomstandigheden flink veranderd. Maar uiteindelijk willen we nog steeds van klanten fans maken. Iedere dag weer. Daarom gaan we terug naar Jumbo zoals Jumbo bedoeld is. Een supermarkt die verbazing opwekt en spraakmakend is. Omdat we beter, goedkoper en anders zijn', licht Van Veen toe op zijn persoonlijke Linkedin pagina. 'Deze historische winkel is voor mij een symbool van het oude én het nieuwe Jumbo. Ik wens filiaalmanager Leroy Bekker en alle collega’s in deze prachtige nieuwe winkel ontzettend veel plezier en succes.'

Op de vrolijke 'lint-foto' is naast filiaalmanager Bekker, ceo Van Veen en het winkelpersoneel rechtsachter ook president-commissaris Collette Cloosterman - van Eerd te zien. Weetje: op haar eerste werkdag in 1994 had Jumbo 36 winkels, dat zijn er inmiddels meer dan 700. Den Bosch telt inclusief de heropende vestiging drie winkels.
(PvWK, foto: Jumbo)

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken