BRO Next uitgebreid met trams en bussen
- Media
- 28 aug 2024 @ 15:22
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 28 aug 2024 @ 15:22
- Michiel van Zaane
In maart 2024 werd het buitenreclame bereiksonderzoek BRO Next gelanceerd. Het onderzoek is nu uitgebreid met onder meer trams, bussen en diverse andere media.
Het BRO Next biedt OOH exploitanten, adverteerders en mediabureaus inzicht in het bereik van de reclameobjecten van de deelnemende exploitanten. In de nieuwe versie zijn Albert Heijn Retail Media Services, Centercom, Clear Channel, Global en JCDecaux en de objecten van Hillenaar Outdoor en Ocean Outdoor toegevoegd. Ook zijn de bussen van OV Media en de trams van JCDecaux toegevoegd. Verder is de hoeveelheid objecten van exploitanten die al meededen aan het onderzoek uitgebreid.
Ook is het model verder verfijnd. Dat kleine verschuivingen in vergeleken met eerder gepubliceerde uitkomsten geven.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Dwars door de Lage Landen wint Televizier-Ring - oeuvreprijs...
- Audioreclame: ruim 50 miljoen euro in derde kwartaal 2024
- Canal+ lanceert campagne ‘Er zijn geen slechte keuzes’
- Marjolein Denekamp nieuwe CEO Roularta Media Nederland
- [column] Top 5-TikTok-trends: misdadig populair, boze dinos en...
- Mark de Jonge is de nieuwe uitgever van Bindinc
Laatste Nieuws
- Weetjesblad Zo Zit Dat viert... 30-10-2024
- Schoolmagazine Pauze keert begin... 28-10-2024
- Canal+ lanceert campagne ‘Er zijn... 25-10-2024
- Audioreclame: ruim 50 miljoen euro... 24-10-2024
- Marjolein Denekamp nieuwe CEO... 21-10-2024
- Mark de Jonge is de nieuwe uitgever... 21-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing