Flink en Ajax verlengen partnership tot en met 2025

Flink en Ajax verlengen partnership tot en met 2025
  • Sponsoring
  • 22 jun 2023 @ 11:21
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Ajax en boodschappen-bezorgservice Flink hebben hun partnership-overeenkomst verlengd. Flink blijft minimaal tot en met 2025 Official Grocery Delivery Partner en Official Meal Delivery Partner van Ajax.

Menno Geelen, commercieel directeur Ajax: ‘We hebben destijds een goede keuze gemaakt door in de snelgroeiende flitsbezorgmarkt te kiezen voor Flink, de partij met de meest betrouwbare strategie. Flink zit inmiddels in meer dan 40 steden, bezorgt boodschappen binnen minuten en heeft een enorm assortiment. Via ons bereik blijven we hun verhaal en aanbod over de bühne brengen.’

Robin Kiesler, Managing Director NL Flink: ‘We zijn verheugd ons partnership met Ajax voort te zetten. Onze ambitie is om de leidende positie in de competitieve markt van flitsbezorgers en online supermarkten te behouden. Via Ajax kunnen we niet alleen alle Ajax- en voetbalfans in heel Nederland bereiken maar ook de mogelijkheden die we hebben bij Ajax inzetten om onze relaties, medewerkers en (potentiële) bezorgers verder aan ons te binden.’

Met de verlenging worden ook de acties voor seizoenkaarthouders, thuiskijkers en andere fans voortgezet. Naast kortingsacties zullen er ook vaker winacties zijn met VIP-wedstrijdkaarten.

Foto: Robin Kiesler (Flink) en Menno Geelen (Ajax).

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken