Patritia Pahladsingh CEO Accenture Song Nederland
- Bureaus
- 8 dec 2022 @ 09:35
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 8 dec 2022 @ 09:35
- Sjaak Hoogkamer
Patritia Pahladsingh verlaat na 16 jaar TBWA\Neboko en wordt per 1 februari 2023 CEO & Managing Director van Accenture Song. In deze rol zal zij tevens zitting nemen in het Nederlands Leiderschapsteam van Accenture.
Accenture Song is recentelijk door AdAge uitgeroepen tot 's werelds grootste digitale bureau met een omzet van $16 miljard in het afgelopen boekjaar.
Pahladsingh is meer dan 25 jaar werkzaam in de reclame- en communicatiebranche en neemt sinds 2013 zitting in de directie van TBWA\Neboko.
Naast haar dagelijkse werkzaamheden is Pahladsingh bestuurslid VNO-NCW Metropool Amsterdam, bestuurslid Rode Kruis Amsterdam-Amstelland, lid van de Steering Committee Effie, jurylid Eurobest Awards en jurylid Coolest Dutch Brands.
Pahladsingh over haar nieuwe rol: ‘Accenture Song is een thuis voor design-, technologie- en datatalent van wereldklasse. Het biedt mij een fantastische kans om creatie toe te voegen aan tastbare bedrijfstransformaties en te werken met onze global CEO and creative chairman David Droga aan vooruitstrevend werk voor klanten.’
Nicole van Det, Country Managing Director Accenture Nederland over haar komst: ‘Met alle technologische, maatschappelijke en duurzame ontwikkelingen zullen onze klanten én wij de komende jaren geconfronteerd worden met meer uitdagingen dan ooit. Dit vraagt om het samenbrengen van verschillende specialismen, zoals state-of-the-art technologie, data en creativiteit. Met haar indrukwekkende trackrecord binnen de creatieve industrie én de gedrevenheid om het allerbeste werk voor klanten te leveren zijn wij ervan overtuigd dat onder leiding van Patritia Accenture Song Nederland zich verder ontwikkeld als topspeler in de Nederlandse markt.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- YoungCapital lanceert campagne Boost Your Boomer
- Campagne Natuurhuisje voor derde jaar gecontinueerd
- Green Food Lab in zee met met Schuttelaar & Partners
- Croma focust op TikTok om jongere generaties te bereiken
- Teamleader publiceert editie 2 van Agency Life-magazine
- Drie vragen aan… Michiel Rijshouwer
Laatste Nieuws
- Croma focust op TikTok om jongere... 22-01-2025
- Campagne markeert groeistrategie en... 22-01-2025
- Nationaal Warmtefonds start campagne... 22-01-2025
- Drie vragen aan... Maartje Bersi21-01-2025
- PreZero lanceert campagne 'Samen op... 21-01-2025
- Lazy Vegan lanceert nieuwe stijl en... 21-01-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day