Starbucks en Old Amsterdam smelten samen
- Food-en-retail
- 22 jan 2025 @ 22:01
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 22 jan 2025 @ 22:01
- Kel Koenen
De nieuwe samenwerking tussen Old Amsterdam en Starbucks resulteert in een smaakvolle toevoeging aan het lunchmenu: exclusieve Old Amsterdam Toasties. De kenmerkende pittige kaas van Old Amsterdam wordt toegevoegd aan de internationale koffiebeleving van Starbucks.
De Old Amsterdam Toasties zijn beschikbaar in twee varianten. De klassieke Old Amsterdam Toastie combineert bruin brood met een lichte bechamelsaus en royale porties Old Amsterdam kaas. Voor wie iets extra’s zoekt, is er de Old Amsterdam & Ham Toastie, waarin ham een smaakvolle toevoeging biedt aan dezelfde basis. Beide opties zijn ontworpen als voedzame en smaakvolle lunchgerechten.
'Deze samenwerking combineert het beste van twee werelden', vertelt Koen Brink, Brand Manager Old Amsterdam Nederland, enthousiast. 'Onze kaas, geroemd om zijn pittige smaak en smeuïge textuur, sluit perfect aan bij de hoogwaardige koffiebelevenis die Starbucks biedt.'
Ook Starbucks is blij met de samenwerking. Amber Groenhout, Marketing Manager Starbucks Nederland: 'Met Old Amsterdam kaas tillen we ons hartige assortiment naar een hoger niveau. We zijn trots om Nederlandse trots te introduceren als aanvulling op de koffiebeleving en ons assoritment.'
De lancering past in de trend waarin internationale ketens samenwerken met lokale merken om unieke smaakervaringen te creëren. De toasties voegen niet alleen Nederlandse flair toe aan het assortiment van de Amerikaanse koffieketen, maar tonen ook hoe iconische merken elkaar kunnen versterken.
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- 'Albert Heijn toont geen integer merkleiderschap met blauwe...
- Productie a-merk Haagsche Hopjes stopt
- [Horecava] Cijfers foodmarkt 2024-2025 en nieuwe FSIN...
- De Koffiejongens verdriedubbelt marktaandeel biologisch
- Jumbo legt na crisisjaar solide basis voor hernieuwde groei
- Holland & Barrett: aandacht voor breingezondheid
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Starbucks en Old Amsterdam smelten... 22-01-2025
- Marit van Egmond (AH): 'Sterk jaar... 22-01-2025
- Blauwe Maandag op het Spui20-01-2025
- Jumbo legt na crisisjaar solide... 17-01-2025
- [marketeer 213] Thijs Gussenhoven -... 17-01-2025
- 'Albert Heijn toont geen integer... 16-01-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day