BCE24: '2024 is echt het jaar om over te stappen van tv naar online'

BCE24: '2024 is echt het jaar om over te stappen van tv naar online'
  • Content
  • 13 feb 2024 @ 08:00
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Branded content

Emma-Sophie Jonker, Channel Marketeer bij Hema, spreekt samen met Stef van der Burg, Senior Strategist bij Team5PM, tijdens het Branded Content Event editie 2024. Hun insteek: Hoe unlockt Hema het complete potentieel van video-seo?

Hema bewijst dat data de sleutel is om online zichtbaarheid en topposities op meerdere platforms te veroveren. Dankzij video-seo-technologie wist het merk welke video-topics en -trends succesvol zouden zijn op YouTube, Google en TikTok. Men kreeg geen genoeg van de Hema helpt-serie - deze claimde toprankings, op Google, maar ook op TikTok en YouTube. Hema liet social en seo samensmelten en met gigantisch succes.

Wat is de grootste uitdaging voor marketeers in 2024?
Al je interne stakeholders ervan overtuigen dat 2024 echt het jaar is waarin ze moeten overstappen van tv naar online!

Welke rol speelt AI in contenttoepassingen en speelt Nederland daar een voortrekkersrol in of moeten we over de grenzen kijken voor inspiratie?
Nederland zal hier zeker een rol in moeten spelen om zo te blijven innoveren. Recent heeft ASML bijvoorbeeld een mooi voorbeeld gegeven van wat er nu al met AI kan in video.

tekst gaat verder onder het kader

Het Branded Content event editie 2024 vindt plaats in de Media Plaza in Utrecht op dinsdag 19 maart 2024. Houdt brandedcontentevent.nl in de gaten voor het programma of - beter nog - scoor meteen een ticket voordat je achter het net vist!

Waarom moet marketingminnend Nederland naar het Branded Content Event komen en dan natuurlijk ook nog eens specifiek naar jullie sessie?
Om zo nieuwe inzichten te krijgen in wat er mogelijk is met branded content en hoe wij door gebruik van data-inzichten succes kunnen garanderen.

Stef van der Burg, een toegewijde professional en al sinds de oprichting betrokken bij Team5PM. In de afgelopen vijf jaar heeft hij zich ontwikkeld van YouTube-consultant tot Senior Strateeg, bekroond met meerdere awards. Verantwoordelijk voor vooraanstaande klanten als Gamma, Hema, Bol, Transavia en Beter Bed, excelleert Stef met zijn seo-kennis. Vandaag de dag presenteert hij vol trots de visie en missie van Team5PM. Met zijn passie voor innovatie en zijn expertise blijft Stef een essentiële schakel in het succes van het bedrijf.

Emma-Sophie Jonker is een gepassioneerde Channel Marketeer bij Hema en jongleert dagelijks met diverse online marketingkanalen zoals seo, social media en affiliate marketing. Haar missie? Niet alleen om de merkbekendheid van Hema te vergroten, maar ook om te ontdekken hoe de verschillende betaalde en organische kanalen elkaar kunnen versterken voor maximale impact. Door gebruik van data en trends creëert ze nieuwe contentstrategieën met als doel de doelgroep van Hema te bereiken en te betrekken.

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken