Nieuwe corporate identity voor Feenstra

  • Design
  • 29 okt 2013 @ 06:56
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Visual id

SoGood ontwikkelde een nieuwe corporate identity voor Feenstra, een energie service provider. Feenstra is de gebundelde kracht van Bacol, Feenstra, Nuon Beveiliging, Isolatienet en Ebatech en vervangt United Energy Works.

Judith van den Briel, Manager Marketing en Communicatie bij Feenstra: 'Het is een grote operatie. Alle verschillende onderdelen gaan nu opereren onder de naam Feenstra, van isolatieadviseur tot storingsmonteur. De website en de vele busjes op de weg zijn onze belangrijkste communicatiedragers. De naam Feenstra is sterk en bekend, maar het oude logo was wat te gedateerd en kon geen merkbeeld zijn voor het brede dienstenpakket. SoGood heeft in een hele korte tijd een nieuw sterk merkbeeld voor ons ontwikkeld en uitgewerkt naar een legio aan dragers.'

Dynamisch
Edwin Visser, directeur van SoGood: 'Geweldig om zo’n grote opdracht te krijgen en dat direct ons het vertrouwen werd geschonken. We hebben vele dragers ontwikkeld, van algemene stationery tot brochure, van website look & feel tot auto-signing. We hebben alleen de oude kleurstelling gehandhaafd, die herkenbaar is en staat voor warmte, maar verder is het een hele nieuwe dynamische identiteit geworden. Hij is niet alleen herkenbaar, maar het verhoogt ook de trots van de medewerkers op het bedrijf.'

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Meest gelezen

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken